Selgros nu va deschide în acest an niciun magazin nou, investiţiile companiei urmând a fi orientate către modernizarea unităţilor deja existente. Comerciantul, ce activează pe segmentul cash&carry şi care are în România 23 de magazine, a deschis ultima unitate nouă în toamna lui 2019.
„Numărul de magazine Selgros Cash & Carry prezente în România nu s-a modificat în 2022. În prezent, Selgros are o reţea naţională formată din 23 de magazine şi o platformă logistică. Suntem prezenţi în aproape toate oraşele mari, dar căutăm în permanenţă locaţii care să se potrivească conceptului nostru în ceea ce priveşte poziţionarea, mijloacele de transport şi suprafaţa, acest lucru fiind valabil atât în cazul oraşelor în care nu activăm în prezent, cât şi pentru locaţiile secundare (în oraşele deja acoperite – n. red.)“, spun reprezentanţii companiei. Selgros se adresează cu preponderenţă revânzărilor (magazinelor tradiţionale) şi jucătorilor din HoReCa şi mai puţin clienţilor persoane fizice. Concurentul direct al companiei este grupul german Metro.