Companii

Selgros: Ne-am bugetat o creştere de 6-7% a businessului în 2019

Selgros: Ne-am bugetat o creştere de 6-7% a businessului...

Autor: Cristina Roşca

19.04.2019, 00:07 482

Compania va deschide un nou magazin în Baia Mare în acest an, urmând să ajungă la 23 de unităţi la nivel naţional.

Selgros Cash & Carry, o companie intrată pe piaţa locală în 2001, şi-a bugetat pentru acest an o creştere a cifrei de afaceri de 6-7%, urmând a ajunge la peste 4 mld. lei, conform calculelor ZF.

„Primele trei luni din 2019 au urmat trendul anului 2018, conform estimărilor noastre. Considerăm că vom urma acelaşi trend şi în a doua parte a anului. Suntem mul­ţumiţi în ceea ce priveşte previziunile pentru 2019, es­ti­măm creşteri de 6-7%“, spune Robert Hellwagner, CEO-ul Selgros România.

Compania are în prezent o reţea de 22 de unităţi în România, dintre care patru pe format mic, de circa 4.000 mp, restul fiind pe formatul clasic cu suprafaţă de circa 10.000 mp.

Selgros Cash & Carry a intrat pe piaţa locală în 2001 şi a fost una dintre cele mai prudente reţele în ceea ce pri­veşte expansiunea, având doar 22 de magazine în Ro­mâ­nia după 18 ani de prezenţă. Compania este prezentă în oraşele mari ale ţării, de regulă în reşedinţele de judeţ.

„Strategia noastră este de a ne dezvolta într-un mod care să poată fi susţinut pe termen lung şi nu de a cumpăra cotă de piaţă sacrificând profitabilitatea businessului.“

Spre deosebire de lanţuri de magazine de tip hipermarket, supermarket sau discount care merg către clientul final, reţelele cash&carry se adresează revânzătorilor - micilor comercianţi - şi jucătorilor din HoReCa. Pe piaţa din România sunt active doar cele două reţele moderne de tip cash&carry, Metro Cash&Carry fiind prezent din 1996, iar Selgros din 2001.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO