Companii

Smithfield, cel mai mare jucător de pe piaţa cărnii de porc: Volumele de vânzări din această perioadă sunt egale cu cele din două luni obişnuite. Vânzările de carne de porc în 2021 s-au ridicat la 248 mil. kg cu o valoare de 4,8 mld. lei

Vânzările de carne de porc în 2021 s-au ridicat la 248 mil.kg cu o valoare de 4,8 mld. lei, conform Market Vector. Datele nu includ vânzările măcelăriilor şi ale magazinelor de producător.

Vânzările de carne de porc în 2021 s-au ridicat la 248 mil.kg cu o valoare de 4,8 mld. lei, conform Market Vector. Datele nu includ vânzările măcelăriilor şi ale magazinelor de producător.

Autor: Mădălina Dediu Panaete

20.12.2022, 16:45 238

Vânzările de carne de porc, care depăşesc anual 4,8 mld. lei (circa 1 mld. euro), cresc înainte de Crăciun, acest tip de carne fiind pe mesele foarte multor români în această perioadă.

„Perioada Crăciunului a fost şi este mereu una care scoate pe fiecare român din casă, la cumpărături, pentru a se pregăti de mese copioase, în familie sau cu cei apropiaţi. Volumele din această perioadă pentru produsele din carne de porc sunt egale cu aproximativ 2 luni de vânzare obişnuită din timpul anului. Fiind o ţară iubitoare de carne de porc, aceste obiceiuri aduc cu ele şi o creştere a nevoilor consumatorilor de a se aproviziona mai mult ca de obicei“, a spus Florin Raba, director comercial în cadrul Smithfield România, cel mai mare producător local de carne de porc. În România, compania are în prezent 47 de ferme în judeţele Timiş şi Arad, şi produce cumulat peste 1,2 milioane de porci comerciali pe an, arată datele de pe site-ul companiei.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO