Companii

Stalinskaya se asociază cu Coca-Cola

28.07.2010, 23:05 167

Prodal '94, unul dintre principalii producători locali debăuturi alcoolice cu afaceri de 22 mil. euro, a încheiat uncontract de promovare a mărcii de vodcă Stalinskaya împreună cubrandul Coca-Cola pe perioada acestei veri. Astfel, în marilereţele de magazine Carrefour, Cora, Real şi Billa, va ficomercializat până la sfârşitul lunii august un pachet care vacuprinde o sticlă de Stalinskaya de 0,7 litri şi o sticlă deCoca-Cola de un litru. Aceasta este cea de-a doua asociere a unuibrand Prodal cu un brand din portofoliul The Coca- Cola Company,după ce în iarna anului trecut au realizat o co-promoţie cu ginulWembley şi apa tonică Schweppes. "Ca şi în cazul primei oferte,asocierea vodcii Stalinskaya cu Coca- Cola este absolut firească,atât din perspectiva popularităţii mixului de băuturi, cât şi dincea a poziţiilor de lider pe care cele două mărci le deţin fiecarepe segmentul său de piaţă", a precizat Florin Rădulescu, directorulgeneral al Prodal '94 şi fost director general al filialei locale aproducătorului de băuturi Pepsi, principalul competitor al Coca-Cola. Stalinskaya, cel mai vândut brand de vodcă local, şi-acrescut cota de piaţă cu 5% în prima jumătate a acestui an şideţine în prezent 42% din vânzările acestui segment.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO