Aceasta este cea mai mare cifră de afaceri înregistrată de companie de la intrarea pe piaţa locală, în 2002.
„Numărul clienţilor care cumpără prin teleshopping a înregistrat un uşor declin în ultimii ani, dar asta ţine de modul în care îşi fac oamenii cumpărăturile. De altfel, această scădere este compensată pe deplin de creşterea numărului de clienţi, a numărului de comenzi şi a valorii comenzilor plasate online sau în magazinele fizice“, a spus pentru ZF Zoltan Pilecki, managing director la Studio Moderna România.
Studio Moderna este o companie multinaţională fondată în Slovenia în 1992 care s-a dezvoltat la nivel global de-a lungul anilor.
Cele mai căutate produse din portofoliul companiei sunt saltelele Dormeo, vasele de gătit Delimano şi încălţămintea din gama Walkmaxx. Producţia este externalizată către companii din Italia, Spania, Polonia şi China.
La nivel global, compania înregistrează aproximativ 8.000 de angajaţi, din care 710 sunt în România, potrivit datelor publicate pe site-ul Ministerului de Finanţe.