Companii

Una dintre cele mai cunoscute mărci de cafenele din lume îşi pregăteşte intrarea în România? Tim Hortons publică primele anunţuri de angajare. Canadienii de la Tim Hortons fac parte din grupul RBI (Restaurant Brands Internaţional) ce mai cuprinde şi Burger King şi Popeyes, două mărci de restaurante prezente local

În total, sub brandul Tim Hortons sunt puţin peste 5.300 de cafenele la nivel mondial, dintre care peste 4.000 sunt doar acasă, în Canada.

În total, sub brandul Tim Hortons sunt puţin peste 5.300 de cafenele la nivel mondial, dintre care peste 4.000 sunt doar acasă, în Canada.

Autor: Cristina Roşca

12.08.2022, 00:06 133

Lanţul de cafenele Tim Hortons, originar din Canada, a postat primele anunţuri de angajare pentru România, acest lucru putând marca un prim pas către intrarea grupului pe piaţa locală. Joburile sunt de training platform specialist şi de digital customer success manager.

„Căutăm un regional training platform specialist, care poate lucra remote, de oriunde din UE, pentru a dezvolta proiecte digitale şi non digitale pentru regiunea EMEA”, scrie în anunţ. Aceeaşi poziţie e deschisă atât în România, cât şi în Cehia, Italia şi Spania, pe când pentru jobul de digital customer success manager canadienii caută oameni şi în Portugalia şi Polonia, pe lângă piaţa locală, semn că vor să înceapă dezvoltarea în Europa.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO