♦ În prezent, pe platformă sunt listate aproximativ 1.500 de produse ♦ Dintre acestea, cel mai bine se vând poşetele.
Alexandru AndrieÅŸ ÅŸi Romina TazlaoaÂnu, doi foÅŸti colegi de facultate, au creat Dressingz, o platformă online prin care oamenii îşi pot vinde hainele ÅŸi accesoriile de lux pe care nu le mai poartă ÅŸi îşi propun, astfel, să contribuie la un mediu mai curat, prin reducerea cantităţii de deÅŸeuri ce provin din industria de fashion.
Start-up-ul creat de cei doi a pornit în urmă cu două luni, după investiÅ£ii de câteva zeci de mii de euro, iar în prezent pe platÂformă sunt listate aproximativ 1.500 de produse.
„Este o platformă de e-commerce, care aduce împreună iubitorii de fashion din România pentru început ÅŸi ulterior din esÂtul Europei. Pe de-o parte, oferim consuÂmaÂtoÂrilor ÅŸansa să-ÅŸi vândă hainele premium ÅŸi luxury pe care le au acasă, iar pe de altă parÂte, oferim cumpărătorilor ÅŸansa de a achiÂziÅ£iona produse autentificate preowned de lux sau premium cu preÅ£uri net inferioare faÂţă de cele din magazin, cu până la 70-80% mai mici. ÃŽmpreună cu Romina am gândit acest proiect. Am început să vorbim de faÂshion, apoi de amprenta negativă asupra meÂdiului pe care industria de fashion o are. Am zis că putem aduce toate acestea îmÂpreună – nevoia de scalabilitate, impactul asuÂpra mediului ÅŸi crearea unei comunităţi. ProceÂsul este destul de facil pentru toată luÂmea – îţi creezi un cont pe platformă, încarci poze cu produsul, stabileÅŸti preÅ£ul, produsul ajunge la noi, pe baza pozelor îl autentificăm, iar ulterior îl facem vizibil pe platformă. ÃŽn cazul în care cineva vrea să cumpere respectivul produs, acesta ajunge la el cu drept de retur, iar apoi noi trimitem banii vânzătorului“, a explicat Alexandru AndrieÅŸ, cofondator al Dressingz, la emisiunea zilnică de business ZF Live.