Companii

ZF Retail Summit 2022. Silviu Diaconu, director al Supeco: Inflaţia se va mai tempera, nu va continua să crească în ritmul galopant din ultima perioadă

Silviu Diaconu, director Supeco: Datele arată că formatul de discount a crescut peste media pieţei în ultimii ani. O vedem şi în cifrele noastre.

Silviu Diaconu, director Supeco: Datele arată că formatul de discount a crescut peste media pieţei în ultimii ani. O vedem şi în cifrele noastre.

Autor: Roxana Rosu

20.05.2022, 17:20 124

Supeco este un brand al grupului Carrefour, sub care există circa 30 de magazine Formatul sub care operează Supeco este un mix de discount şi cash&carry În 2021, compania Supeco Investment a avut afaceri de 623 mil. lei, plus 9,4%.

Formatul de discount a câştigat teren în România în ultimii ani şi va continua să o facă în viitorul apropiat, mai ales că inflaţia este principala problemă economică astăzi, iar preţul a redevenit unul dintre cele mai importante argumente în procesul de achiziţie. O dovadă în acest sens o reprezintă chiar rezultatele Supeco, un brand al grupului Carrefour ce acivează pe piaţa de discount.

„Datele arată că formatul de discount a crescut peste media pieţei în ultimii ani. O vedem şi în cifrele noastre. Acest segment va creşte în continuare“, a spus Silviu Diaconu, director Supeco în cadrul ZF Retail Summit 2022.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO