Eveniment

Autoritatea Naţională de Turism: „A fost finalizată prima etapă a site-ului de promovare a României, iar până la finalul anului finalizăm întreaga platformă“

Răzvan Filipescu

Răzvan Filipescu

Autor: Mirabela Tiron

25.07.2014, 00:02 129

Autoritatea Naţională de Turism (ANT), condusă de Răzvan Filipescu, a transmis că până la finalului anului va finaliza întreaga platformă a portalului de turism al României, ca răspuns la articolul care a apărut ieri în ZF, „Autoritatea Naţională de Turism nu a făcut nici până acum un portal oficial al României, dar merge la târguri internaţionale“.

„Suntem pe deplin con­ştienţi de faptul că folosirea mediului online reprezintă un avantaj considerabil pentru comunicarea şi promovarea internă şi internaţională a brandului de turism al unei ţări. (....) Vă informăm că a fost finalizată o primă etapă a site-ului de promovare a României ca destinaţie turistică www.romania.travel urmând ca până la sfârşitul anului 2014 să fie finalizată întreaga platformă a portalului de turism, aşa cum am precizat şi cu ocazia ultimei solicitări sosite din partea Ziarului Financiar“.

„(...) În prima etapă au fost aduse modificări în ceea ce priveşte conţinutul site-ului romania.travel prin introducerea de informaţii ale căror proprietar este ANT ca urmare a campaniilor de creaţie realizate. Pentru a veni în întâmpinarea turiştilor au fost postate broşuri generaliste structurate pe produsele turistice ale României, în limbile engleză, franceză, germană, italiană şi româna. (...)“

Au fost adăugate de asemenea pagini noi cu atracţii şi puncte de interes: ecoturism, destinaţiile EDEN, turism medical, croazierele dunărene, turismul gastronomic, munţii Carpaţi, Delta Dunării, rezervaţii şi parcuri naturale, ruta împăraţilor români, turismul activ, turismul balnear, etc“.

Ca urmare a ultimelor campanii de promovare derulate de Autoritatea Naţională pentru Turism au fost încărcate atât pe site-ul oficial, cât si pe canalele social media filme de prezentare şi fotografii aflate în proprietatea ANT. „Echipa constituită la nivelul ANT actualizează zilnic site-ul romania.travel cu informaţii, materiale fotografice, spoturi video, în care sunt prezentate atracţiile şi obiectivele turistice din România, precum şi evenimentele care pot conduce la creşterea notorietăţii cât şi a circulaţiei turistice. Există în acest sens protocoale încheiate cu diverse autorităţi publice locale, precum şi cu asociaţiile şi organizaţiile patronale din turism“.

În prezent se fac analize de text, analize de securitate şi pe cod sursă, se face analiza SEO pentru optimizarea motoarelor de căutare, se verifică indexarea paginilor, se analizează conţinutul duplicat, în vederea oferirii utilizatorilor site-ului www.romania.travel cea mai bună experienţă şi pentru a livra conţinut de calitate, într-o interfaţă ergonomică şi care să reprezinte turismul românesc, potrivit ANT.

Oficialii ANT au mai precizat că următoarele etape legate de realizarea portalului de turism se înscriu în procedurile administrative referitoare la achiziţiile publice.

Legat de participarea la târgurile turistice, oficialii ANT au transmis: „participarea la aceste târguri este o decizie luată în cadrul Consiliului Consultativ al Turismului, după consultarea cu cele mai importante asociaţii şi organizaţii româneşti ce activează în domeniul turismului“.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO