Eveniment

Business MAGAZIN. Cum creşte un business când economia scade? Sabir Sami, CEO al diviziei KFC la nivel global: Trebuie să avem preţuri accesibile şi un gust foarte bun. Acesta este punctul central al afacerii noastre

Autor: Andra Stroe

14.04.2024, 14:00 71

„Majoritatea ţărilor trec prin suişuri şi coborâşuri. Şi din cauza acelor scăderi, de fapt, marca noastră merge foarte bine. Continuăm să creştem”, a spus Sabir Sami, CEO al diviziei KFC la nivel global, în timpul unei scurte vizite în România. Cum se văd trendurile şi evenimentele globale din perspectiva sa şi ce ne-a împărtăşit despre propRia evoluţie?

 

Cum abordaţi tendinţa consumatorilor de a migra către alternative vegetariene şi vegane şi ce impact va avea acest trend asupra pieţei din România? Tendinţa vegană sau vegetariană este aici şi diferă în funcţie de piaţă. În unele pieţe, este mai mare decât în altele, aşa că acolo unde există un segment semnificativ al societăţii care urmează această tendinţă, oferim şi opţiuni vegetariene. Dar asta depinde de la o piaţă la alta, aşa că dacă vedem acest obicei ca pe o oportunitate, evident, vom pune la dispoziţia clienţilor produse de bună calitate din acest segment. Dar nu este un trend semnificativ în multe pieţe din întreaga lume. Până la urmă, suntem Kentucky Fried Chicken, deci ne concentrăm pe pui. Dar căutăm furnizori şi vânzători pe pieţele din întreaga lume (pentru segmentul vegetarian şi vegan – n. red.).

2

Pe care dintre pieţele pe care sunteţi prezenţi aţi remarcat un interes crescut faţă de acest TREND? Îl vedem în Franţa, îl vedem în Canada. Sunt două pieţe considerabile în care observăm această tendinţă, cred că şi Germania, şi, de asemenea, pe pieţele nordice. O altă piaţă în care se remarcă este India, pentru că sunt mulţi consumatori vegetarieni, aşa că este o mare parte a afacerii noastre din acest segment este în India.

Citiţi aici articolul integral 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO