Liderii din vânzări s-au adaptat la noile condiţii din piaţă, iar relaţia personală rămâne vitală în vânzări, conform unui studiu al Amrop România despre schimbarea rolului de director de vânzări în 2020, spune Magda Clipaciuc, senior talent partner, Amrop România.
„Printre concluziile cele mai importante a fost faptul că acel concept de low-touch economy despre care s-a vorbit foarte mult în 2020 a funcţionat mult prea puţin în zona de vânzări business to business, unde relaţia personală continuă să fie vitală în vânzări. Oricât de multă tehnologie am avea la îndemână, oamenii apreciază în continuare relaţiile directe pentru a semna un contract. O altă concluzie a studiului este că principala concentrare a fost pe clienţii existenţi, în detrimentul clienţilor potenţiali pentru că achiziţia de clienţi noi a fost mult îngreunată de condiţiile dificile de a ieşi pe teren“, a explicat Magda Clipaciuc în cadrul emisiunii de business ZF Live.