Eveniment

Swatch cauta noi marci de ceasuri

29.07.2004, 00:00 22



Swatch ar putea cumpara concurenti din Europa si SUA pentru a-si extinde portofoliul de marci de ceasuri, a afirmat fondatorul si presedintele Nicolas Hayek ntr-un interviu publicat miercuri de cotidianul Blick si citat de Reuters. Swatch a promovat n ultimii ani marcile de ceasuri de lux pentru a compensa performantele slabe ale marcii Swatch, a carei perioada de glorie a fost n anii '80 si '90. Hayek a indicat ca firma nu intentioneaza sa renunte la marca Swatch. Producatorul Tissot, Omega si Rado s-a aratat ncrezator n evolutia din 2004, dupa conditiile dificile observate n urma cu un an, cand cererea a fost afectata de razboiul din Irak si de epidemia de pneumonie atipica, care au descurajat turismul. Insa, Swatch a avertizat ca valoarea scazuta a dolarului ramane un motiv de ngrijorare si ca va fi principala provocare a acestui an pentru o companie care si genereaza majoritatea vanzarilor n strainatate, mai ales n statele asiatice ale caror monede sunt strans legate de valoarea devizei americane. Mediafax

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels