IMM

Cremeria Emilia a ajuns la o cifră de afaceri de 4 mil. euro în 2018 cu nouă magazine cu îngheţată

Flavia-Ioa­na Maxim, unul dintre administratorii Cremeriei Emilia

Flavia-Ioa­na Maxim, unul dintre administratorii Cremeriei Emilia

Autor: Florentina Niţu

31.03.2019, 00:07 3534

Cremeria Emilia, reţeaua de ma­ga­zine cu acţionariat româno-german, a ajuns în 2018 la venituri de 4 mi­lioa­ne de euro cu nouă locaţii, după trei ani de activitate.

Firma este administrată de Flavia-Ioa­na Maxim şi Ale­xan­dru Sautner, iar aso­cia­tul lor este Heinz Piskay.

„În 2018 am deschis două locaţii sezo­niere în Mamaia, de asemenea am deschis o nouă unita­te la Mega Mall. Piaţa de îngheţată se dezvoltă foarte mult. Am avut creşteri de 15-20% ale vân­zărilor pentru fiecare lo­caţie. Cifra de afaceri aproa­pe s-a dublat, ajungând la circa 4 mi­lioane de euro. A fost un an ex­celent din toate punctele de vedere“, spune Alexandru Sautner, admi­nistrator al businessului Cremeria Emilia.

În 2017, compania a avut afaceri de peste 2,3 milioane de euro, con­form datelor publicate de Ministerul Finanţelor, astfel că avansul din 2018 a trecut de 70%.

Cea mai bună locaţie din punc­tul de vedere al încasărilor a fost cea din Centrul Vechi, ur­mată de cea din centrul co­mercial Băneasa Shop­ping City din nor­dul Capitalei.

În cursul acestei luni, antrepre­nor­ii vor mai deschide o unitate în mallul Prome­na­da din Capitală. De altfel, Ale­xan­dru Saut­ner spune că au semnat un contract pentru deschiderea unei locaţii în mallul AFI Braşov şi sunt în discuţii cu un centru comercial din Oradea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO