Cremeria Emilia, reţeaua de magazine cu acţionariat româno-german, a ajuns în 2018 la venituri de 4 milioane de euro cu nouă locaţii, după trei ani de activitate.
Firma este administrată de Flavia-Ioana Maxim şi Alexandru Sautner, iar asociatul lor este Heinz Piskay.
„În 2018 am deschis două locaţii sezoniere în Mamaia, de asemenea am deschis o nouă unitate la Mega Mall. Piaţa de îngheţată se dezvoltă foarte mult. Am avut creşteri de 15-20% ale vânzărilor pentru fiecare locaţie. Cifra de afaceri aproape s-a dublat, ajungând la circa 4 milioane de euro. A fost un an excelent din toate punctele de vedere“, spune Alexandru Sautner, administrator al businessului Cremeria Emilia.
În 2017, compania a avut afaceri de peste 2,3 milioane de euro, conform datelor publicate de Ministerul Finanţelor, astfel că avansul din 2018 a trecut de 70%.
Cea mai bună locaţie din punctul de vedere al încasărilor a fost cea din Centrul Vechi, urmată de cea din centrul comercial Băneasa Shopping City din nordul Capitalei.
În cursul acestei luni, antreprenorii vor mai deschide o unitate în mallul Promenada din Capitală. De altfel, Alexandru Sautner spune că au semnat un contract pentru deschiderea unei locaţii în mallul AFI Braşov şi sunt în discuţii cu un centru comercial din Oradea.