Media & Advertising

Campania de murdarire de la detergentul Wisk

09.07.2004, 00:00 11



Ultima campanie pentru detergentul Wisk produs de Unilever, a fost conceputa de agentia Lowe & Partners New York (parte a Interpublic Group) si pare sa raspunda tuturor frustrarilor consumatorilor legate de eternele reclame la detergenti si nelipsitele lor demonstratii, in cautarea albului perfect. In loc sa respinga cu vehementa orice pata, cum o fac ceilalti detergenti, Wisk proclama sus si tare ca "America are nevoie de murdarie".



Logica urmarita frapeaza prin simplitate: daca nimeni nu s-ar murdari, nu ar mai fi nevoie de detergenti pentru spalatul hainelor, dupa cum o arata chiar sloganul campaniei: "Haide! Murdareste-te!", imprumutat de la campania marcii de detergenti Sunlight, comercializate de Unilever in Canada. Pentru a se asigura ca mesajul ajunge la consumatori, campania (cu un buget estimat intre 10-15 milioane dolari) este concentrata in zone predispuse la murdarirea hainelor, comunicarea realizandu-se in principal prin metode outdoor, folosindu-se billboarduri, stickere pe tomberoanele de gunoi, sau postere plasate in statiile de autobuz.



"Wisk este o marca cunoscuta de consumatori prin capacitatea sa de a penetra prin murdarie si pete dificile, astfel incat nu era necesar sa mai comunicam mesaje legate de capacitatea sa de curatare", spune Anthony Cirone, director de dezvoltare al brandului Wisk, in cadrul diviziei de ingrijire personala si a locuintei de la Unilever. Campania a debutat in principalele piete metropolitane din Statele Unite cu teasere promovand situl web, fara a dezvalui identitatea lui Wisk.
andreea.melinte@zf.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels