Media & Advertising

Contul Tnuva pleacă de la McCann Erickson

13.07.2010, 16:20 19

După o colaborare de patru ani, agenţia McCann Erickson afinalizat în iulie parteneriatul pentru serviciile de media şicreaţie cu producătorul de lactate Tnuva.

McCann a câştigat contul în urma uni pitch organizat în 2006când producătorul Tnuva, deţinut de cel mai mare producător dealimente proaspete din Israel, a intrat pe piaţa locală.

"Tnuva este un brand cu o puternică personalitate McCann, amlucrat încă de la intrarea acestuia pe piaţă şi am pus cărămidă cucărămidă la temelia unui brand care a ajuns extrem de cunoscut. Înmomentul lansării, acest produs era complet necunoscut pentruconsumatorul din România, oamenii nici nu ştiau cum să pronunţenumele Tnuva. În acest moment, produsul se găseşte în frigideruloricărei familii. Dorim să mulţumim celor de la Tnuva pentru orelaţie extrem de amiabilă şi pentru o colaborare fructuoasă", aspus Bogdan Enoiu, general manager al McCann Erickson Group.

Contul de relaţii publice al Tnuva va fi gestionat în continuarede agenţia McCann PR.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels