Media & Advertising

După Afaceri a premiat, în Gala cu numărul 11, iniţiativele şi lansările din domeniul luxului în vreme de pandemie

După Afaceri a premiat, în Gala cu numărul 11, iniţiativele şi lansările din domeniul luxului în vreme de pandemie

Autor: Alina-Elena Vasiliu

11.10.2021, 00:07 251

♦ Echipa După Afaceri Premium a premiat realizările şi iniţiativele ultimului an în domenii precum tehnologie, parfumerie, băuturi, bijuterii şi imobiliare.

După Afaceri Premium, revista de lifestyle de lux care apare lunar cu Ziarul Financiar, a marcat joi seară, în a unsprezecea ediţie a galei DAP, dorinţa de revenire la luxul vieţilor normale şi al revederii faţă în faţă. Într-un eveniment de dimensiuni mai restrânse decât cele din anii trecuţi, sub pecetea regulilor sanitare, echipa După Afaceri Premium a premiat realizările şi iniţiativele ultimului an în domenii precum tehnologie, parfumerie, băuturi, bijuterii şi imobiliare.

„Tehnologia oricum era pe trend de evoluţie, iar pandemia a accelerat puţin lucrurile. Fără tehnologie, în pandemie, viaţa ar fi fost gri“, a spus Alexandru Costache, head of mobile product management la Samsung Electronics România şi Bulgaria, unul dintre premianţii serii.

Mici răsfăţuri, precum parfumurile sau băuturile care amintesc de viaţa de dinainte de pan­demie, au fost de asemenea puse în lumină, chiar dacă ele şi-au găsit locul în cu totul alte paradigme.

„Am avut clienţi care alegeau să se parfumeze în casă, chiar dacă nu mergeau la birou, pentru a nu simţi greutatea psihologică a statului în casă“, a spus Georgian Gheorghe, public relations commu­nications specialist la Beautik Haute Parfumerie.

Şi cafeaua de acasă a jucat un rol important în ultimul an, în încercarea de a atenua schimbările, fiind „un element social, care oferă momente de plăcere şi relaxare“, a spus Roxana Dumitru, coffee marketing manager România & Ungaria la De'Longhi.

Băuturile alcoolice au fost de asemenea premiate, chiar şi într-un an complicat pentru anumite zone în ceea ce priveşte producţia de vin, după cum a precizat Radu Gherman, director achiziţii Lichide la Carrefour România, şi într-un an în care alcoolul s-a consumat mai mult în sufragerie decât în restaurante.

„Ca să fii fericit acasă, chiar şi când lucrezi, trebuie să-ţi placă mediul de acasă. Oamenii se uită acum la case mai mari, cu cel puţin o cameră în plus, care, estimăm noi, este destinată zonei de birou“, a spus Cosmin Samoilă, CFO la One United Properties.

Pentru domeniul bijuteriilor, „închiderea magazinelor fizice a fost o perioadă destul de grea“, a spus Andreea Bîrlădeanu, marketing manager Teilor, businessul fiind nevoit să se replieze şi să se concentreze pe online. Despre adaptare a fost vorba şi în cazul brandului de modă Sarto.

„S-a simţit o scădere a apetitului pentru purtarea costumelor şi a cămăşilor, obiectul nostru principal de activitate, dar şi Sarto s-a adaptat şi a introdus jeansii produşi pe comandă şi cămaşa de pandemie, care se simte ca o pijama“, a spus Matei Ladea, managing partner Sarto.

După Afaceri continuă să scrie poveşti noi din universul premium şi îşi invită cititorii să urmărească în continuare noile descoperiri atât în ediţia print, cât şi online.

 

TEHNOLOGIE:

Premiul pentru statutul de gadget care scrie următorul capitol al inovaţiei mobile – Samsung, pentru modelul Z Fold3

Alexandru Costache, head of mobile product management la Samsung Electronics România şi Bulgaria


 

 ELECTROCASNICE:

Premiul pentru brandul de electrocasnice care a transformat experienţele la domiciliu în veritabile momente de relaxare – De’Longhi

Roxana Dumitru, coffee marketing manager România & Ungaria la De'Longhi


 

 BĂUTURI:

Premiul pentru măiestria de a crea licori puternice pentru seri liniştite – Metaxa

Graţiela Scarlat, senior brand manager la Metaxa


 

 MODĂ:

Premiul pentru un brand care ţine pasul cu vremurile – Sarto

Matei Ladea, managing partner, Sarto


 

 PARFUMERIE:

Premiul pentru parfumeria anului 2021 – Beautik Haute Parfumerie

Georgian Gheorghe, public relations communications specialist la Beautik Haute Parfumerie


 

 IDEI:

Premiul pentru reuşita de a aduce vinuri româneşti premium pe masa consumatorilor, susţinând astfel producătorii locali de vin – Carrefour România

Radu Gherman, director achiziţii Lichide la Carrefour România


 

 OFFICE:

Premiul pentru dezvoltatorul care a gândit birourile ca fiind mai mult decât un simplu loc de muncă – MyHive

Mirela Radu, community manager, Myhive


 

 BIJUTERII:

Premiul pentru reuşita de a face din bijuterie o adevărată armură contemporană – Teilor

Andreea Bîrlâdeanu, marketing manager la Teilor


 

 GASTRONOMIE:

Premiul pentru gastronomie fină în vremuri dure – Kane, pentru proiectul Localnicii

Alina Matache, CFO, Kane Group


 

 REAL-ESTATE:

Premiul pentru dezvoltatorul imobiliar care a transformat conceptul de casă în acasă – One United Properties

Cosmin Samoilă, CFO, One United Properties


 

 ARHITECTURÂ:

Premiul pentru arhitectură – oamenii din spatele clădirii care a readus Bucureştiului strălucirea de altădată, hotelul Marmorosch. Două premii au mers către grupul Apex Alliance, dezvoltatorul proiectului, şi către Cumulus, biroul de arhitectură care a proiectat şi amenajat hotelul.

Claudia Stan, cluster director of sales, Apex Alliance şi Adrian Soare, senior managing partner, Cumulus

AFACERI DE LA ZERO