♦ Echipa După Afaceri Premium a premiat realizările şi iniţiativele ultimului an în domenii precum tehnologie, parfumerie, băuturi, bijuterii şi imobiliare.
După Afaceri Premium, revista de lifestyle de lux care apare lunar cu Ziarul Financiar, a marcat joi seară, în a unsprezecea ediţie a galei DAP, dorinţa de revenire la luxul vieţilor normale şi al revederii faţă în faţă. Într-un eveniment de dimensiuni mai restrânse decât cele din anii trecuţi, sub pecetea regulilor sanitare, echipa După Afaceri Premium a premiat realizările şi iniţiativele ultimului an în domenii precum tehnologie, parfumerie, băuturi, bijuterii şi imobiliare.
„Tehnologia oricum era pe trend de evoluţie, iar pandemia a accelerat puţin lucrurile. Fără tehnologie, în pandemie, viaţa ar fi fost gri“, a spus Alexandru Costache, head of mobile product management la Samsung Electronics România şi Bulgaria, unul dintre premianţii serii.
Mici răsfăţuri, precum parfumurile sau băuturile care amintesc de viaţa de dinainte de pandemie, au fost de asemenea puse în lumină, chiar dacă ele şi-au găsit locul în cu totul alte paradigme.
„Am avut clienţi care alegeau să se parfumeze în casă, chiar dacă nu mergeau la birou, pentru a nu simţi greutatea psihologică a statului în casă“, a spus Georgian Gheorghe, public relations communications specialist la Beautik Haute Parfumerie.
Şi cafeaua de acasă a jucat un rol important în ultimul an, în încercarea de a atenua schimbările, fiind „un element social, care oferă momente de plăcere şi relaxare“, a spus Roxana Dumitru, coffee marketing manager România & Ungaria la De'Longhi.
Băuturile alcoolice au fost de asemenea premiate, chiar şi într-un an complicat pentru anumite zone în ceea ce priveşte producţia de vin, după cum a precizat Radu Gherman, director achiziţii Lichide la Carrefour România, şi într-un an în care alcoolul s-a consumat mai mult în sufragerie decât în restaurante.
„Ca să fii fericit acasă, chiar şi când lucrezi, trebuie să-ţi placă mediul de acasă. Oamenii se uită acum la case mai mari, cu cel puţin o cameră în plus, care, estimăm noi, este destinată zonei de birou“, a spus Cosmin Samoilă, CFO la One United Properties.
Pentru domeniul bijuteriilor, „închiderea magazinelor fizice a fost o perioadă destul de grea“, a spus Andreea Bîrlădeanu, marketing manager Teilor, businessul fiind nevoit să se replieze şi să se concentreze pe online. Despre adaptare a fost vorba şi în cazul brandului de modă Sarto.
„S-a simţit o scădere a apetitului pentru purtarea costumelor şi a cămăşilor, obiectul nostru principal de activitate, dar şi Sarto s-a adaptat şi a introdus jeansii produşi pe comandă şi cămaşa de pandemie, care se simte ca o pijama“, a spus Matei Ladea, managing partner Sarto.
După Afaceri continuă să scrie poveşti noi din universul premium şi îşi invită cititorii să urmărească în continuare noile descoperiri atât în ediţia print, cât şi online.
► TEHNOLOGIE:
Premiul pentru statutul de gadget care scrie următorul capitol al inovaţiei mobile – Samsung, pentru modelul Z Fold3
Alexandru Costache, head of mobile product management la Samsung Electronics România şi Bulgaria
► ELECTROCASNICE:
Premiul pentru brandul de electrocasnice care a transformat experienţele la domiciliu în veritabile momente de relaxare – De’Longhi
Roxana Dumitru, coffee marketing manager România & Ungaria la De'Longhi
► BĂUTURI:
Premiul pentru măiestria de a crea licori puternice pentru seri liniştite – Metaxa
Graţiela Scarlat, senior brand manager la Metaxa
► MODĂ:
Premiul pentru un brand care ţine pasul cu vremurile – Sarto
Matei Ladea, managing partner, Sarto
► PARFUMERIE:
Premiul pentru parfumeria anului 2021 – Beautik Haute Parfumerie
Georgian Gheorghe, public relations communications specialist la Beautik Haute Parfumerie
► IDEI:
Premiul pentru reuşita de a aduce vinuri româneşti premium pe masa consumatorilor, susţinând astfel producătorii locali de vin – Carrefour România
Radu Gherman, director achiziţii Lichide la Carrefour România
► OFFICE:
Premiul pentru dezvoltatorul care a gândit birourile ca fiind mai mult decât un simplu loc de muncă – MyHive
Mirela Radu, community manager, Myhive
► BIJUTERII:
Premiul pentru reuşita de a face din bijuterie o adevărată armură contemporană – Teilor
Andreea Bîrlâdeanu, marketing manager la Teilor
► GASTRONOMIE:
Premiul pentru gastronomie fină în vremuri dure – Kane, pentru proiectul Localnicii
Alina Matache, CFO, Kane Group
► REAL-ESTATE:
Premiul pentru dezvoltatorul imobiliar care a transformat conceptul de casă în acasă – One United Properties
Cosmin Samoilă, CFO, One United Properties
► ARHITECTURÂ:
Premiul pentru arhitectură – oamenii din spatele clădirii care a readus Bucureştiului strălucirea de altădată, hotelul Marmorosch. Două premii au mers către grupul Apex Alliance, dezvoltatorul proiectului, şi către Cumulus, biroul de arhitectură care a proiectat şi amenajat hotelul.
Claudia Stan, cluster director of sales, Apex Alliance şi Adrian Soare, senior managing partner, Cumulus