Media & Advertising

Graffiti BBDO a realizat prima campanie Pepsi de anul acesta

02.02.2007, 14:20 8

Agentia de publicitate Graffiti BBDO a realizat a doua editie a campaniei promotionale "Unde-s doi placerea creste", prima campanie Pepsi de anul acesta, in care brandurile Pepsi si Lay's comunica impreuna. Campania Pepsi-Lay's este promovata printr-un spot TV, precum si prin materiale amplasate la punctele de vanzare. Spotul a fost realizat de casa de productie Saga Film, cu studioul de postproductie Carlo. Partea de media a fost facuta de agentia Media Direction, cu Cristi Mucichescu director executiv. Pepsi si Lay's si-au mai asociat brandurile pentru o promotie si anul trecut, cand Lay's era Star Chips. Promotia se numea, ca si anul acesta, "Unde-s doi placerea creste". Anul trecut, in timpul campaniei, au fost vandute peste 5 milioane de unitati.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO