Media & Advertising

Graffiti BBDO PR a devenit Pleon Graffiti

13.01.2006, 22:37 20

Departamentul de PR al agentiei Graffiti BBDO a devenit Pleon Graffiti prin afilierea la reteaua europeana de relatii publice Pleon.

Acest eveniment ridica stacheta standardelor de relatii publice, prin intrarea Bucurestiului in aceeasi familie cu Zagreb, Praga, Varsovia, Moscova si Budapesta, orase in care Pleon a deschis birouri dintr-o singura miscare.

Pleon face parte din reteaua Brodeur/ Pleon Worldwide si este parte a Omnicom Group Inc. (NYSE: OMC). Este reteaua numarul unu de relatii publice din Europa din punctul de vedere al veniturilor, avand 31 de puncte de lucru in Europa, situate in 15 tari, si 30 de birouri in 24 de tari din afara Europei.

Domeniile de specializare ale retelei Pleon in Europa sunt serviciile financiare, public affairs, tehnologia informatiei, industria automobilului, bunurile de larg consum, distributia, domeniul sanatatii si utilitarele.

Departamentul de relatii publice al agentiei Graffiti BBDO a fost fondat in 1997 si este format dintr-o echipa de 10 persoane care lucreaza pentru 15 clienti atat din Romania, cat si internationali.

Dan Moraru, CEO Managing Director BBDO, a declarat ca este nevoie ca piata de relatii publice din Romania sa se axeze mai mult pe partea de comunicare corporate, care pana acum a fost oarecum neglijata in favoarea comunicarii de marca, de produs. Alt obiectiv al Pleon Graffiti este acela de a deveni pe parcursul urmatorului an o entitate aparte, "iar oricand in urmatorii trei ani, cea mai buna agentie cu acest profil de pe piata romaneasca", a mai declarat Dan Morar.

Discutiile privind afilierea dintr-o singura miscare a birourilor din Europa de Est au durat patru luni. "Am avut mai multe solutii de extindere in trecut, dar aceasta ni s-a parut cea mai buna, pentru ca noi si Pleon, pe langa chimia necesara, impartim si aceeasi lungime de unda", a explicat Dan Moraru.

Printre principalele beneficii de care se va bucura echipa de la Pleon Graffiti se numara accesul la resursele unei companii multinationale de PR, posibilitatea de a participa la programe de pregatire ce se vor derula la nivel international si accesul la informatiile de la centrul de expertiza Pleon, precum si posibilitatea de a realiza campanii in Europa Cen-trala si de Est sau chiar pe intregul continent.

Morar considera ca aproape orice companie din Romania cu activitate in oricare din sectoarele economice care vor fi influentate de schimbarile survenite odata cu aderarea la Uniunea Europeana va avea nevoie de servicii de calitate europeana si atunci cea mai buna solutie va fi Pleon Graffiti. O alta categorie de clienti sunt cei institutionali, din zona autoritatilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO