Media & Advertising

Graffiti BBDO semneaza "Legile Tuborg"

12.03.2004, 00:00 10

Tuborg Romania a lansat noua campanie de imagine pentru Tuborg Gold, intitulata "Legile Tuborg", ce promoveaza noua identitate vizuala a marcii in Romania.


Spotul de promovare a noii imagini Tuborg a fost realizat pentru al doilea an consecutiv de agentia Graffiti BBDO si porneste de la sloganul "Traieste din plin! Tu si Tuborg.", fiind inspirat de ideea unui univers creat prin reguli si valori proprii - "My choice. My way".


Campania de imagine este axata pe mai multe directii: presa scrisa, televiziune, publicitate stradala (outdoor si tranzit) si se va derula in mai multe tari din centrul si estul Europei exact ca si precedenta. Pana acum cinci tari si-au prezentat interesul de a prelua aceasta campanie, sustin reprezentantii agentiei de publicitate.

"Legile Tuborg este principalul spot Tuborg care va rula in 2004 in Europa Centrala si este o mandrie pentru noi ca a fost realizat in Romania, cea mai importanta piata Tuborg din regiunea central-europeana", a declarat Isaac Sheps, presedintele Tuborg Romania.


Regia spotului este semnata de Cristopher Vibenius, cu Mattias Montero ca Director of Photography, ambii din Suedia. Casa de productie care s-a ocupat de realizarea reclamei este Carlo Production. Coloana sonora reprezinta o reinterpretare a piesei "Walking on the Sun" a trupei Smash Mouth. Mediafax

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO