Media & Advertising

Ziarul Financiar, cel mai votat brand din presa la Business Superbrands

09.05.2007, 16:44 8

Ziarul Financiar a fost ales cel mai votat brand din presa romaneasca in cadrul studiului Business Superbrands, parte a programului Superbrands Romania, care urmareste sa identifice cele mai bune branduri de business de pe piata romaneasca. Totodata, Mobexpert a primit cele mai multe voturi pentru industria in care opereaza, iar Orange Romania, Leo Burnett & Target au fost votate brandurile cu cele mai bune rezultate. Leo Burnett & Target a luat si premiul pentru incredere, in timp ce Vodafone a fost recunoscut la criteriul "diferentiere pe piata", iar McDonalds la "reputatie si prestigiu". Criteriile de analiza, specifice Business Superbrands, au fost reputatie si prestigiu, calitate, incredere si diferentiere pe piata, iar documentarea a fost realizata de compania Nielsen. Organizatia Superbrands a fost infiintata in 1995 in Marea Britanie si lucreaza cu 2.400 de brand-uri din diferite sectoare de activitate din intreaga lume.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO