Mediafax.biz Exclusiv

Clubul Steaua vrea 12.500 de puncte de vânzare pentru produsele sub brand propriu

Autor: Ioana Mihai

28.02.2011, 15:19 18

"În total vizăm12.500 de puncte de vânzare din toată ţara", spune directorul demarketing al clubului, Bobby Durbac, care precizează că doreşte caprodusele să se găsească deopotrivă în comerţul modern, cât şi încel tradiţional.

Steaua esteprima echipă care a scos pe piaţă şi bunuri de largconsum.

Berea şi vinulSteaua se vând deja în Cora, Gmarket şi Auchan, urmând să fieprezente în curând şi în alte reţele de retail. De asemenea, produsele sunt vândute şi în 4.000 demagazine tradiţionale.

"Cu siguranţă vor urma şi alte astfel deproduse anul acesta", a afirmat Durbac, fără a oferi detaliisuplimentare.

În decembrie s-au vândut peste 100.000 de doze debere Steaua şi 214 sticle de vin spumant din cele 300 în ediţielimitată.

Clubul are de la începutul anului trecut un spaţiu şiîn magazinul Unirea din Capitală, în urma unei investiţii de 80.000de euro, "care până la finalul anului s-a şi amortizat", precizeazăDurbac. În plus, suporterii pot comanda acum produsele şitelefonic.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO