Mediafax.biz Exclusiv

Piaţa de electronice se va autoregla prin metode proprii în perioada următoare, spune proprietarul Vitacom Electronics

Autor: Laurentiu Cotu

13.02.2012, 12:47 129

"Consumatorii nu mai aruncă cu banii în toate direcţiile. Faptul că astăzi se gândesc de două ori înainte să-şi cheltuiască banii, pe termen mediu şi lung îi va avantaja atât pe consumatori, cât şi companiile care pariază pe produse şi servicii de calitate", a precizat Vasile Vita.

În opinia lui, clienţii au ajuns la faza la care doresc o îmbunătăţire şi o eficientizare a calităţii vieţii, în momentul în care achiziţionează un produs nou.

"Anul trecut s-a observat o stagnare a pieţei. Totodată, în anul 2011 unii agenţi economici au înregistrat creşteri, iar alţii au fost nevoiţi să-şi închidă businessul", a mai spus Vita.

Vitacom comercializează mărcile Well, Chrome, GP Batteries, Grundig, Micro dia, Sweex, Pleomax, Aiptek, ARGOSY, Fortis, König, HQ, OKI, Mastech, Sonitron, Ersa, ACP Technologies, Mitsubishi, Due-Ci Electronic, Uni-Trend International, Facom, OK International, TDK Lamda, Samwha, Kingbright, Relpol, Kyocera, Seoul, Microchip sau Hitpoint.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO