Politică

Cât a costat lansarea lui Klaus Iohannis şi cum au alergat românii „lucrului bine făcut” după maşina neagră cu banii de miting

Cât a costat lansarea lui Klaus Iohannis şi cum au...

Autor: Gândul

29.09.2014, 09:29 1028

„Să aleagă un preşedinte bun, care să aibă grijă de România”, le explică, aplecată de şale, o bunică celor doi nepoţei atârnaţi de mâinile ei. Nu le zice cine ar trebui să facă fapta asta mare, ori poate nu se aude de uralele celor aproape 30.000 de persoane care s-au strâns în Piaţa Victoriei, să-l asculte pe Klaus Iohannis cum vrea să ajungă la Cotroceni. Nu departe, un bărbat roşu-n obraji, cu pălărie largă de piele pe cap şi îmbrăcat într-un trening albastru cu galben, inscripţionat PNL, îşi strânge autoritar colegii, la poză cu girafa din faţa Muzeului Antipa: „Haideţi, măi, toţi, că le punem pe site la Primărie!”, îşi grăbeşte el oamenii, pentru că la coadă la poze cu girafa stau mulţi oameni aduşi de PNL şi PDL din toată ţara, cu sute de autocare care au parcat pe trei rânduri, ocupând toată şoseaua Kiseleff.

În spatele scenei, Klaus Iohannis, preferatul bunicii cu cei doi nepoţi, se pregăteşte să anunţe oamenilor strânşi în cinstea sa, „România lucrului bine făcut”. Flancat de Vasile Blaga, şeful PDL, şi de alţi granzi, Klaus îşi găseşte liniştea tot la soţia sa. Din poşeta doamnei Carmen Iohannis, profesoară de engleză, apare rapid o punguţă cu ceva de ronţăit, pentru a-l energiza un pic pe candidat înainte de discurs. „N-a mâncat nimic pe ziua de azi”, murmură voci din jurul lui Iohannis.

Citiţi articolul integral pe www.gandul.info

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO