Profesii

Business Magazin. Cum arată celebrul joc de mimă în varianta lui Cristian Urucu, un antreprenor din Craiova

Autor: Alina-Elena Vasiliu

27.03.2022, 17:20 164

O seară de distracţie cu prietenii, când nucleul era jocul de mimă, a fost începutul unei idei care a prins contur mai târziu în mintea lui Cristian Urucu, un antreprenor de 31 de ani din Craiova, absolvent de marketing. A transformat această formă de distracţie într-un brand românesc, cel mai sugestiv posibil – Mima Board Game – la care a adăugat totuşi şi câteva elemente de noutate.

Un business tot în domeniul jocurilor, care a reinventat clasicele macao sau şeptică, l-a inspirat pe Cristian să aducă un twist şi celebrului joc de mimă, aşa că şi-a schiţat rapid ideile pe o foaie, a contactat doi parteneri – Raluca Rogoz şi Tea Tomescu, şi a transformat totul într-o afacere. „Am încercat să aduc elemente în plus, în aşa fel încât jocul să fie ceva mai complex şi diferit. De aceea, mima clasică pe care o ştim are acum o planşă de joc cu diferite reguli, în funcţie de poziţia pionilor pe aceasta, cartonaşe cu peste 1.500 de cuvinte cu trei grade de dificultate – uşor, mediu sau greu – dar şi unele cartonaşe goale, pe care jucătorii pot scrie propriile cuvinte”, povesteşte Cristian Urucu. Un creion, o clepsidră, un regulament şi două zaruri din lemn gravate sunt alte elemente care compun Mima Board Game. Unul dintre zaruri indică ce cuvânt de pe cartonaş trebuie mimat, iar celălalt arată în ce fel amuzant va trebui mimat acesta. „Deşi vine cu multe elemente noi, board game-ul rămâne în continuare uşor de jucat de oricine. Atât timp cât ai peste 10-12 ani, practic nu există nicio limită superioară de vârstă pentru a juca.

Mima nu se adresează doar pasionaţilor de jocuri de societate, ci şi celor amatori, tocmai pentru că se poate juca oriunde şi cu oricine. „Trebuie doar să fii pasionat de distracţie.” Jocul a intrat pe piaţă la finalul anului 2021, fiind gândit, desenat şi fabricat în România, la Craiova, iar Cristian Urucu spune că pandemia a ajutat cumva businessul să se dezvolte. „Oamenii nu mai merg atât de mult în locurile special destinate jucatului de board game-uri, iar cei care stau mai mult în case caută diverse moduri de a-şi petrece timpul şi jocurile de societate sunt unul dintre ele.” Deocamdată, Mima este prezent în mai multe locuri dedicate jocurilor de tip board game din Craiova, urmând să ajungă şi în Braşov şi Cluj-Napoca. Jocul se găseşte pe reţelele de socializare precum Facebook şi Instagram, unde este disponibil pentru achiziţie, dar şi în magazinul AlbAlb din Bucureşti, dedicat brandurilor româneşti din artă şi design. În prezent, preţul unui joc este de 147 de lei.

Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO