Profesii

Conferinţa Top Angajatori Undelucram.ro, ediţia a IV-a. Salariul rămâne primul lucru luat în calcul pentru un job nou, însă tendinţa anului 2024 în HR ţine de investiţii în dezvoltarea angajaţilor

Conferinţa Top Angajatori Undelucram.ro, ediţia a IV-a....

Autor: Ioana Matei

16.02.2024, 00:07 317

Platforma Undelucram.ro a încheiat un parteneriat cu reţeaua LinkedIn prin care va permite companiilor să achiziţioneze cursuri de dezvoltare a competenţelor din biblioteca LinkedIn Learning. LinkedIn Learning este o platformă de dezvoltare a abilităţilor care conţine peste 20.000 de cursuri predate de experţi în business, domenii tehnice şi creative. „Cuvintele cele mai găsite în recenziile Undelucram.ro în acest an sunt despre mediul de lucru, despre programul flexibil şi, evident, despre salarii. Salariul este primul lucru la care oamenii se uită când se orientează spre un nou job sau la oportunităţile pe care le au mai departe în carieră. Fie că vorbim despre mediu flexibil, despre alte tipuri de beneficii, despre acel salariu care a reprezentat întotdeauna o prioritate, noi încercăm să coroborăm aceste aspecte şi cu zona de educare, iar de când a apărut Undelucram.ro asta încercăm să facem. Educarea nu se întâmplă de pe o zi pe alta, dar vedem deja anumite rezultate. Iar dacă ar fi să numesc un trend al anului 2024, acesta ar fi – sunt multe companii care vorbesc despre asta: învăţare, dezvoltare; nu vorbesc doar despre zona de dezvoltare profesională, ci dezvoltarea mea ca om, ca parte din societate”, a spus Costin Tudor, fondator şi CEO al Undelucram.ro, în cadrul conferinţei Top angajatori Undelucram.ro, ediţia a IV-a, realizată în parteneriat cu Business Magazin.

Angajatorii care vor să-şi crească eficienţa vor pune accent din ce în ce mai mult pe specialişti, în timp ce angajaţii şi candidaţii care vor să evolueze se vor concentra şi ei pe învăţare.

„Explorăm spaţiul de învăţare, suntem o platformă de recrutare, dar acum ne concentrăm pe dezvoltarea zonei de învăţare, de aceea suntem aici astăzi. Asta vedem acum, în special în situaţia macroeconomică în care ne aflăm acum în Europa Centrală şi de Est – companiile se concentrează tot mai „mult pe upskillingul angajaţilor din companii; oamenii vor de asemenea tot mai mult să înveţe. De ce? Ne aflăm într-un mediu care se dezvoltă rapid, trebuie să ne educăm în legătură cu concepte precum ChatGPT, AI şi alte cuvinte care se aud des în jurul nostru, astfel încât să nu rămânem în urmă. Oamenii vor să înveţe, vedem un boost în regiunea noastră – cred că avem şi date care susţin aceste păreri”, a spus Weronika Osko; Sales Manager, Talent and Learning, Central Eastern Europe.



 

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro