Profesii

Farmaciile Dona au recrutat-o pe Carmen Dincă, un manager cu experienţă în FMCG, pentru poziţia de director de marketing

Carmen Dincă, responsabilă de dezvoltarea brandului Farmacia Dona: Doresc să definesc o poziţionare consistentă, strategică, pe termen mediu şi lung a brandului Farmacia Dona

Carmen Dincă, responsabilă de dezvoltarea brandului Farmacia Dona: Doresc să definesc o poziţionare consistentă, strategică, pe termen mediu şi lung a brandului Farmacia Dona

Autor: Georgiana Mihalache

13.02.2018, 00:00 1154

Grupul Dona, din care face parte lanţul de farmacii cu acelaşi nume, al treilea jucător din retailul farmaceutic, a numit-o în funcţia de director de marketing pe Carmen Dincă, un manager cu experienţă de peste 20 de ani în industria FMCG, la companii precum Colgate-Palmolive, Coca-Cola România, Wella România, Wrigley sau Dacia Plant.

„Doresc să definesc o poziţionare consistentă, strategică, pe termen mediu şi lung a brandului Farmacia Dona“, a spus Carmen Dincă, responsabilă de dezvoltarea brandului Farmacia Dona. În 2010, Dincă şi-a fondat propria agenţie de marketing. Din grupul Dona fac parte Siepcofar, Dona.Logistică, Dona Marketing Group şi Farmacia Dona. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO