Profesii

Noile generaţii de antreprenori au învăţat să împartă riscul. Jumătate din start-up-uri au doi sau mai mulţi fondatori

Noile generaţii de antreprenori au învăţat să...

Autor: Corina Mirea

06.04.2016, 00:05 168
„Dacă ai un partener implicat la fel de mult în business ca tine, rata de eşec scade, pentru că nu îţi mai asumi prea multe riscuri.“
 
Au un business propriu de mai puţin de trei ani, sunt la primul lor test în mediul antreprenorial local, au mai puţin de 35 de ani, câştigă cel mult 1.000 de euro pe lună din afacerea lor şi au pornit la drum cu cel puţin un partener de business – acesta este, în mare, profilul antreprenorului din România care deţine un start-up, potrivit studiului „Barometrul afacerilor de tip start-up din România“, lansat ieri de firma de consultanţă şi audit EY.
 
„Start-up-ul, prin definiţia noastră, este o companie pre­zentă pe piaţă de cel mult trei ani. Majoritatea antre­pre­norilor (81%) au sub 35 de ani şi nu au pornit la drum singuri, 54% din start-up-uri fiind înfiinţate de doi sau mai mulţi fondatori, astfel că noile generaţii de antreprenori sunt dispuse să împartă riscul. Vedem că antreprenorii din Ro­mânia stau bine la acest capitol dacă luăm în calcul că, la nivel internaţional, doar 16,1% dintre start-up-urile de mare poten­ţial au un singur fondator“, a spus Mihaela Matei, special projects officer în cadrul EY România. În prezent, 46% din start-urile din România au un singur fondator.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO