• Leu / EUR4.9477
  • Leu / GBP5.8325
  • Leu / USD4.6725
Profesii

Up România introduce chatboţi în automatizarea suportului tehnic către clienţi. Elena Pap, director regional: Digitalizarea rămâne în centrul strategiilor noastre de dezvoltare

Up România introduce chatboţi în automatizarea suportului tehnic către clienţi. Elena Pap, director regional: Digitalizarea rămâne în centrul strategiilor noastre de dezvoltare

Elena Pap, director regional Up Group

Autor: Cristina Bellu

10.01.2022, 12:08 153

Up România, instituţie care oferă diverse instrumente de motivare şi soluţii financiare pentru companii, a decis să îşi extindă mijloacele de interacţiune cu beneficiarii serviciilor din portofoliu prin intermediul unui asistent virtual, disponibil pe toate platformele companiei.

„Digitalizarea rămâne în centrul strategiilor de dezvoltare ale Up România. De aceea, ne concentrăm pe dezvoltarea soluţiilor de tip self-service, disponibile 24/7, la un click distanţă pentru utilizatori”, spune Elena Pap, director regional Up Group.

Asistentul virtual a fost dezvoltat şi implementat prin Inform Lykos, partener de implementare DRUID, pe baza tehnologiei conversaţionale proprietare, şi poate fi accesat în orice moment de beneficiarii actuali ai Up România pentru a afla informaţii despre soldul din cont, cum să-şi blocheze sau activeze cardul, care e valabilitatea sumei de pe card, unde pot utiliza biletele de valoare sau cum să-şi modifice numărul de telefon aferent contului, arată datele transmise luni de reprezentanţii companiei.

„Tehnologia conversaţională şi beneficiile arhitecturii DRUID, combinate cu deschiderea Up România spre digitalizare, au permis echipei tehnice INFORM o implementare rapidă a soluţiei", adaugă Kostas Fiakas, Chief Strategy Officer al INFORM Group.

Bazat pe inteligenţă artificială, asistentul virtual va putea interacţiona cu publicul prin întrebări deschise. Astfel, prin procesarea limbajului natural, acesta va putea învăţa din interacţiunile cu beneficiarii de carduri Up România pentru a le da răspunsuri complexe.

„Suntem extrem de încântaţi de iniţiativa Up România de a pune la dispoziţia beneficiarilor săi o soluţie conversaţională care să preia direct din orice platformă solicitările acestora”, afirmă Liviu Drăgan, CEO DRUID.

Up România face parte din Grupul Up şi deserveşte peste 25.000 de clienţi şi 800.000 de beneficiari. Cu o prezenţă de 19 ani în România, compania oferă diverse instrumente de motivare şi soluţii financiare pentru companii.


 

AFACERI DE LA ZERO
Principalele valute BNR - ieri, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.9477
Diferență: 0,0061
Ieri: 4.9474
Azi: 4.6725
Diferență: -0,8825
Ieri: 4.7141
Azi: 5.8325
Diferență: -0,1353
Ieri: 5.8404
Azi: 4.8048
Diferență: -0,4599
Ieri: 4.8270