ZF 24

A renunţat la comunicare pentru o afacere pe două roţi

Foto: Shutterstock

Foto: Shutterstock

Autor: Corina Mirea

01.06.2014, 21:04 281

Andrei Găitănaru, un absolvent de filosofie din Bucureşti, a decis anul trecut să treacă în tabăra micilor antreprenori şi să pună pe picioare o firmă de curierat pe bicicletă după ce a lucrat în comunicare timp de zece ani.

Au trecut şase luni de la des­chiderea businessului, iar Sinapse­ria are în prezent o echipă de şapte oameni care fac zilnic chiar şi zece livrări, majoritatea pentru cinci clienţi fildeli, printre care şi Cărtureşti.

„Ideea a venit într-un moment în care simţeam că munca în comunicare îmi ajunsese şi nici nu aveam şanse să mă întreţin din ceea ce scriam pentru diferite publicaţii. Am zis că ar fi cazul să încep un business care să aibă legătură cu pasiunile mele şi cum sunt membru al Comunităţii Bicicliştilor din România mi s-a părut o idee bună să deschid o afacere în zona asta. Problema era că nu aveam bani să cumpăr biciclete ca să le pot vinde mai departe şi nici să le repar nu ştiam“, spune Andrei Găitănaru, 35 de ani.

Sinapseria nu a fost înfiinţată imediat ce antreprenorul a renunţat la comunicare. El a lucrat timp de aproape trei săptămâni pentru o ONG care face curierat pe bicicletă deja de doi ani, iar abia în luna decembrie a început să facă primele livrări cu propria firmă. Andrei Găitănaru spune că investiţia în business nu a fost mai mare de 500 de euro (bani care s-au dus pe site), spaţiul în care firma are sediul fiind cedat de un atelier de biciclete (care le şi este partener). În plus, curierii folosesc bicicletele personale pentru a face livrările.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO