ZF 24

Creşterea TVA a adus şi fericire în mediul de business. Primii pe listă: publicitarii

14.07.2010, 14:36 15

Decizia Guvernului de a introduce impozite mai multe şi mai maria creat revoltă în rândul companiilor şi al oamenilor de rând darşi o nouă oportunitate de afaceri pentru agenţiile de publicitatecare s-au grăbit să răspundă acestor măsuri prin reclame specialcreate pentru acest moment.

Publicitarii cu experienţă de peste 15 ani în piaţă spun că era deaşteptat o asemenea reacţie a clienţilor şi, deşi este vorba desprereclame făcute vizibil în grabă, scopul principal - acela de aatrage atenţia consumatorilor - a fost transmis. "Acum rămâne devăzut dacă aceste mesaje vor fi într-adevăr susţinute de preţurilepe care clienţii le vor găsi în magazine", spune Ştefan Iordache,COO la Leo Burnett.

În timp ce unii publicitari au apreciat faptul că au fost şijucători din afara zonei de retail care au făcut astfel de campaniide reacţie, alţii cred că doar aceştia din urmă ar putea beneficiaîn mod real de o creştere, fie şi doar temporară, avânzărilor.

Citiţi mai multe despre ofertele cu care au venit comercianţiipentru a compensa creşterea TVA pe www.businessmagazin.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO