ZF 24

Lipomin intra in competitie cu Pepsi, Coca-Cola sau Red Bull pe doua dintre cele mai dinamice piete

31.07.2008, 21:00 30

Imbuteliatorul de apa minerala Lipomin, care detine brandul Carpatina, estimeaza pentru anul viitor o cifra de afaceri de 15 milioane de euro si un volum de 150 de milioane de litri, in conditiile in care isi va extinde portofoliul de produse cu bauturi racoritoare necarbonatate bazate pe apa minerala plata, cu bauturi energizante sau ape cu arome.

Prin aceasta mutare, Lipomin va intra pe o piata a bauturilor necarbonatate, estimata anul trecut la aproximativ 100 mil. euro, dominata de Coca-Cola Hellenic si Pepsi Americas. De cealalta parte, in segmentul energizantelor, primii trei jucatori sunt Red Bull Romania (cu brandul Red Bull), care detine 70% din piata, Coca-Cola HBC (cu Burn) si Dacardi Impex (Power Horse si Red Force).

Cititi in ZIARUL FINANCIAR de maine cat au imbuteliat si comercializat anul trecut Carpatina si Lipomin si care este bugetul de care dispune compania pentru extinderea portofoliului in 2009.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO