ZF 24

Piaţa francizelor din România: printre branduri străine cu prezenţă internaţională au apărut şi concepte autohtone dezvoltate de la zero

Piaţa francizelor din România: printre branduri...

Autor: Cristina Rosca

13.12.2014, 20:20 1122

Piaţa francizelor din România cuprinde un total de peste 330 de concepte cu afaceri cumulate de 7 mld. lei (1,6 mld. euro ) anul trecut. Astfel, pe piaţă sunt prezente atât branduri străine cu prezenţă internaţională precum brutăriile franţuzeşti Paul, magazinele de lux pentru copii Petit Bateau şi retailerul

Paul & Shark, dar şi businessuri româneşti care au început să se dezvolte direct şi apoi au decis expansiunea în franciză. Un astfel de exemplu este Perfect Nails, un lanţ de saloane de manichiură şi pedichiură care a luat naştere în 1999 în România, iar după doi ani proprietarii au decis să extindă businessul în sistem de franciză.

 

La şase ani de la venirea pe piaţă, brandul Paul & Shark a ajuns la trei magazine

Antreprenorul Alessandro Amato a adus în 2008 în România fran­ciza brandului de lux Paul & Shark, pe care l-a extins apoi, ajungând astăzi la trei ma­gazine dintre care două în Capitală şi unu pe litoral.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO