ZF 24

Retailerul electro-IT Flanco a încheiat primul semestru al anului cu vânzări de 600 milioane de lei, în creştere cu 30%, cele mai căutate produse fiind gadgeturile, căştile, boxele portabile, dar şi smartphone-urile şi televizoarele OLED

Retailerul electro-IT Flanco a încheiat primul semestru...

Autor: Roxana Rosu

13.07.2023, 10:19 115

Retailerul electro-IT Flanco a încheiat primul semestru al anului cu vânzări de 600 milioane de lei, în creştere cu 30% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, cele mai căutate produse fiind gadgeturile, căştile, boxele portabile, dar şi smartphone-urile şi televizoarele OLED.

“Evoluţia favorabilă a primului trimestru s-a menţinut şi în cel de-al doilea, deşi, potrivit mediilor istorice ale industriei, trimestrul doi este cu 10-15% mai slab în ceea ce priveşte volumele comparativ cu prima parte a anului”, spune Dragoş Sîrbu, CEO Flanco şi acţionar minoritar al companiei. “Volumele s-au menţinut la acelaşi nivel, cu o valoare a vânzărilor similară, de 300 milioane de lei, rezultând un prim semestru în creştere procentuală cu două cifre faţă de anul anterior.”

În acelaşi interval, piaţa produselor electro-IT a crescut în valoare cu aproximativ 6%.

Categoriile de produse cele mai căutate de clienţi confirmă trendurile ultimei perioade: orientarea către produse de divertisment, către produse care facilitează mobilitatea şi conectivitatea în timpul activităţilor care presupun ieşiri în aer liber sau călătorii.

Gadgeturile, căştile, boxele portabile au avut o creştere dublă faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, iar vânzările de smartphone-uri au continuat să crească peste media pieţei (45%), potrivit datelor companiei.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO