ZF 24

Top Brand Finance 500: Deloitte ocupă poziţia a şasea în clasamentul general al celor mai puternice branduri din lume şi este desemnat cel mai valoros brand în rândul serviciilor comerciale

Top Brand Finance 500: Deloitte ocupă poziţia a şasea...

Autor: Roxana Rosu

05.02.2024, 10:49 126

Deloitte ocupă poziţia a şasea în clasamentul general al celor mai puternice branduri din lume şi rămâne, pentru al şaselea an consecutiv, cel mai valoros şi mai puternic brand în rândul serviciilor comerciale, potrivit ediţiei 2024 a raportului „Brand Finance 500”, care calculează valoarea brandurilor pe baza unor indici precum performanţa de piaţă, strategia şi investiţiile de marketing, precum şi percepţia şi reputaţia în rândul clienţilor, angajaţilor şi al altor părţi interesate.

Cu o valoare totală a brandului de 41,8 miliarde de dolari, într-o creştere de 21% faţă de 2023, Deloitte a primit şi în 2024 ratingul maxim AAA+, alături de alte 11 branduri din lume.

„Puterea brandului Deloitte este expresia a peste 175 de ani de excelenţă şi impact durabil în serviciul comunităţii globale de afaceri, al sectorului public şi al societăţii în ansamblu, asigurate de generaţii de profesionişti, astăzi aproximativ 457.000, dintre care peste 3.000 în România.  Această recunoaştere ne onorează şi ne motivează în fiecare context în care suntem chemaţi să contribuim cu expertiză multidisciplinară, încredere şi conectare, pentru a facilita gestionarea riscurilor şi a conformării, eficientizarea structurilor, proceselor şi costurilor, expansiunea, reorganizările sau transformările, mai ales cele digitale şi de sustenabilitate, fuziunile şi achiziţiile, atragerea de investiţii sau finanţarea. Suntem recunoscători pentru privilegiul de a putea contribui esenţial la gestionarea celor mai multe dintre marile provocări cu care se confruntă afacerile şi societatea, într-o lume în rapidă şi dramatică schimbare”, a declarat Alexandru Reff, Country Managing Partner, Deloitte România şi Moldova.

Deloitte a raportat venituri globale agregate de 64,9 miliarde de dolari pentru anul financiar încheiat la 31 mai 2023, în creştere cu 14,9% faţă de anul anterior.

Clasamentul Brand Finance 500 este realizat anual de agenţia independentă Brand Finance, iar ca mai recentă ediţie a clasamentului a evaluat peste 6.000 de branduri, din 41 de ţări şi 31 de industrii.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO