ZF Live

ZF Live. Andrei Popescu, general manager Freshful by eMAG: Anul trecut am ajuns la afaceri de aproape 100 mil. euro, iar pentru anul acesta ne propunem o creştere a cifrei de afaceri cu cel puţin 50%. În primele trei luni din acest an Freshful a înregistrat o creştere a vânzărilor de 60% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut

Andrei Popescu, general manager Freshful by eMAG: Vedem că există o încredere din ce în ce mai mare în a comanda produse proaspete online.

Andrei Popescu, general manager Freshful by eMAG: Vedem că există o încredere din ce în ce mai mare în a comanda produse proaspete online.

Autor: Alexandra Matei

12.04.2024, 00:06 40

Categoriile unde s-a văzut cea mai mare creştere au fost produsele proaspete – fructe, legume, carne, peşte, lactate şi mezeluri -, produsele eco şi bio şi produsele de la producătorii locali.

Freshful, hipermarketul online al eMAG, a închis anul trecut cu afaceri de aproape 100 mil. euro, după cum spune Andrei Popescu,  general manager Freshful by eMAG, iar pentru 2024 îşi propune o creştere a cifrei de afaceri cu cel puţin 50%.

Spre comparaţie, eMAG Retail SRL, firma care operează Freshful by eMAG, a raportat o cifră de afaceri de 24,4 mil. euro (121,2 mil. lei) pentru 2022, al doilea an de activitate, acest rezultat fiind în creştere cu peste 1.500% faţă de anul precedent, potrivit datelor publice.

„Cuvântul de ordine este creştere pentru că suntem încă mici într-un seg­ment online care creşte şi el la rândul lui. Segmentul de online în Bucureşti reprezintă maxim 50% din total volum FMCG, iar la nivel de ţară este sub 2%. Deci se cumpără foarte puţin în online în ceea ce priveşte produsele proaspete. Anul trecut am ajuns la aproape 100 mil. euro cifră de afaceri şi estimăm că în câteva luni vom fi pe profit.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO