ZF Live

ZF Live. Ionuţ Ilie, general manager ice cream Unilever South Central Europe: În 2022, oamenii se vor orienta către produse mai ieftine, încercând să echilibreze valoarea coşului de cumpărături. Factorul psihologic joacă un rol cheie în comportamentul de consum

Ionuţ Ilie, general manager ice cream Unilever South Central Europe: La Betty, investiţiile totale în producţie, din momentul achiziţiei şi până când vom termina în prima fază de dezvoltare, sunt de aproape 10 milioane de euro. Cred că la sfârşitul anului viitor terminăm această fază de dezvoltare.

Ionuţ Ilie, general manager ice cream Unilever South Central Europe: La Betty, investiţiile totale în producţie, din momentul achiziţiei şi până când vom termina în prima fază de dezvoltare, sunt de aproape 10 milioane de euro. Cred că la sfârşitul anului viitor terminăm această fază de dezvoltare.

Autor: Mara Rolea, Cristina Roşca

28.02.2022, 19:00 351

Pe segmentul de îngheţată, Unilever South Central Europe are în portofoliu atât branduri româneşti, cum sunt Napoca şi Betty Ice, cât şi mărci internaţionale precum Carte D’Or, Magnum, Cornetto sau Ben & Jerry Grupul are 25 de mărci doar pe îngheţată în România Compania Betty Ice, care administrează fabrica de îngheţată de la Suceava a gigantului anglo-olandez, a avut afaceri de 240 mil. lei în 2020, cu 5% mai mici ca în anul anterior.

Piaţa de îngheţată din România a avut anul trecut o evoluţie pozitivă, reuşind să crească atât peste nivelul din 2020, cât şi chiar peste cel de dinainte de pandemie, considerat un etalon. Mai mult, estimările pentru acest an pornesc de la un scenariu optimist în care creşterea va continua.

„Anul a început normal, cu câteva îngrijorări ale consumatorilor legate în principal de inflaţia destul de accelerată, care generează costuri suplimentare. În rest, momentan, lucrurile sunt aşezate pe făgaşul lor“, spune Ionuţ Ilie, general manager ice cream Unilever South Central Europe. El conduce operaţiunile diviziei de îngheţată ale gigantului anglo-olandez pe cinci pieţe, respectiv România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru şi Republica Moldova.

Executivul român adaugă că factorul psihologic joacă un rol foarte important în comportamentul de consum, astfel că orice evenimente economice sau geopolitice, cum este cazul războiului ruso-ucrainean, pot să influenţeze deciziile de cumpărare.

„Plecăm la drum cu minimum două scenarii în orice situaţie. Într-o situaţie calmă, de progresie economică, există un scenariu A, realist, care este aşezat pe estimările corecte, şi un scenariu B, care este mai optimist, pentru că trebuie să fii pregătit întotdeauna să culegi de pe piaţă toate oportunităţile. Într-o situaţie  de îngrijorare (cum este şi cea actuală - n.red.), evident că avem un scenariu A realist, unul B mai puţin optimist, unde lucrurile trebuie ţinute sub control, şi există şi un scenariu C, foarte optimist, în condiţiile în care lucrurile se întorc pe făgaşul bun“, a spus Ionuţ Ilie în cadrul emisiunii de business ZF Live.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO