Agenţia de publicitate Publicis România a câştigat trofeul pentru „Agenţia Anului” la Festivalul Internaţional de publicitate Golden Drum 2016 din Slovenia, unde a concurat cu alte mari agenţii din 37 de ţări din Europa.
Publicis România face parte din Publicis Group, unul dintre cele mai mari conglomerate de comunicare din lume, prezent în peste 108 ţări, care are în portofoliu agenţii precum Publicis Worldwide, BBH, Leo Burnett sau Saatchi & Saatchi.
„Am câştigat cu şapte proiecte diferite, pentru şapte clienţi diferiţi“, a spus Jorg Riommi, directorul de creaţie al agenţiei invitat la ZF Live.
Printre campaniile premiate au fost cele realizate pentru Carrefour (cu Shop like a Jedi), pentru Automobil Clubul Român (cu Mr. Bear Driver, joc pentru copii care îi atenţionează de fiecare dată când părinţii lor încalcă regulile de circulaţie în trafic, reducând riscul accidentelor) şi pentru Oppo, producător chinez de smartphone-uri şi alte dispozitive (cu Back Home Screens, care a folosit toate ecranele telefoanelor sale mobile promovate în media pentru a expune poze ale copiilor dispăruţi din China, ajutând la găsirea acestora).