• Leu / EUR4.9457
  • Leu / GBP5.7676
  • Leu / USD4.6170
Bănci și Asigurări

Aegon România a înregistrat o creştere de aproape 40% a clienţilor care şi-au administrat exclusiv online asigurările

Aegon România a înregistrat o creştere de aproape 40% a clienţilor care şi-au administrat exclusiv online asigurările

Autor: Mircea Nica

11.06.2021, 00:00 1186

Aegon România, parte a grupului financiar internaţional Aegon, a înregistrat o creştere de aproape 40% a clienţilor care şi-au administrat exclusiv online asigurările, în timp ce volumul de plăţi efectuate online s-a dublat în 2020 faţă de 2019, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii companiei.

„Situaţia neplăcută adusă de pandemia de COVID-19 ne-a oferit şi oportunităţi interesante pentru dezvoltare la nivel individual şi de business. În domeniul administrării online a asigurărilor şi, de fapt, în tot ceea ce înseamnă digitalizarea sistemului bancar şi de asigurări, România este în urma foarte multor ţări din vestul Europei. Deşi digitalizarea a fost tot timpul printre priorităţile noastre, în 2020, atât noi, cât şi clienţii, ne-am concentrat mult mai mult pe tot ceea ce înseamnă migrarea online a serviciilor”, a transmis Sînziana Maioreanu, CEO al Aegon România.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO
Principalele valute BNR - ieri, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.9457
Diferență: -0,0303
Ieri: 4.9472
Azi: 4.6170
Diferență: -0,3281
Ieri: 4.6322
Azi: 5.7676
Diferență: -0,9922
Ieri: 5.8254
Azi: 4.7889
Diferență: -0,0543
Ieri: 4.7915