Bănci și Asigurări

Alexandru Filip, managing partner al biroului din Bucureşti al McKinsey&Company: Băncile au câteva oportunităţi clare de a-şi susţine clienţii. Una ar fi să continue să ofere sprijin financiar prin diverse facilităţi la plata pe termen scurt pentru clienţii aflaţi în situaţii dificile

Alexandru Filip, managing partner al biroului din Bucureşti al McKinsey&Company:

Băncile ar trebui să se concentreze pe „user experience“, dincolo de digitalizarea de bază şi să îmbunătăţească disponibilitatea şi accesibilitatea serviciilor bancare către toate categoriile de clienţi, independent de gradul acestora de maturitate digitală.

Alexandru Filip, managing partner al biroului din Bucureşti al McKinsey&Company: Băncile ar trebui să se concentreze pe „user experience“, dincolo de digitalizarea de bază şi să îmbunătăţească disponibilitatea şi accesibilitatea serviciilor bancare către toate categoriile de clienţi, independent de gradul acestora de maturitate digitală.

Autor: Roxana Rosu

19.08.2020, 16:30 214

♦ Clienţii români sunt cei mai mulţumiţi cu privire la performanţele băncilor raportat la alte şapte ţări europene, dar s-ar putea să aibă aşteptări mai scăzute ♦ Utilizatorii sunt mai satisfăcuţi de canalele digitale bancare decât de cele tradiţionale, potrivit unei analize realizate de McKinsey & Company.

Consumatorii români de servicii ban­ca­re sunt cei mai mulţumiţi cu privire la per­formanţele din ultimele luni ale băncilor ra­portat la cei din alte şapte ţări europene şi peste 70% dintre ei au folosit servicii bancare de pe mobil sau online în această perioadă, ca­nalele digitale generând un nivel de satis­fac­ţie mai ridicat faţă de cele tradiţionale, ara­tă o analiză realizată de McKinsey & Company.

Astfel, doi din zece români, cel mai mare procent dintre ţările europene incluse în sond­aj, au indicat o performanţă peste aştep­tări, în ultimele luni, a băncilor la care sunt clienţi. Alţi 61% au declarat că interacţiunile cu banca au fost conform aşteptărilor lor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO