Bănci și Asigurări

Clienţii Bancpost îi răspund lui Bogza: Banca este responsabilă de publicitatea negativă deoarece promovează abuzurile

29.09.2010, 12:41 43

Bancpost este responsabilă pentru publicitatea negativă pe careşi-o face, deoarece promovează abuzurile şi lipsa de respect pentruclienţi, susţin mai mulţi clienţi nemulţumiţi ai băncii, careapreciază că atitudinea preşedintelui instituţiei de credit arecaracter de intimidare, scrie Mediafax.

"Nici unul dintre membrii grupului nu poate fi făcut responsabilde reclamă negativă, deoarece acţiunile grupului vin ca răspuns laacţiunile băncii. Banca este responsabilă de publicitatea negativăpe care şi-o face, deoarece această instituţie promovează abuzurileşi nerespectarea clienţilor. Dacă Bancpost se aşteaptă la ocomplicitate a clienţilor şi la tăcere ca nu cumva să i se creeze oimagine negativă, aceste aşteptări sunt false", se spune într-uncomunicat al grupului împotriva clauzelor abuzive care se regăsescîn contractele de credit Bancpost.

Membrii grupului apreciază că atitudinea preşedintelui Bancpost,Mihai Bogza, are caracter de intimidare şi sunt de părere căoficialul băncii nu a reuşit să-şi atingă scopul.

Bogza a arătat, într-un interviu publicat luni de ZiarulFinanciar, că acei clienţii care intră în conflict cubăncile de la care au luat credite pentru a obţine reduceri aleratelor ar trebui să ţină seama că pe viitor au şanse foarte puţinesă mai primească ajutor - sub forma facilităţilor de restructurare- dacă vor avea nevoie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels