Bănci și Asigurări

Irina Pencea: 63% dintre clienţii eMAG au ales plata cu cardul în perioada iunie-august 2023, cu 13% mai mulţi faţă de media din 2022

Irina Pencea, general manager al eMAG România: Clienţii s-au obişnuit să comande online produsele de care au nevoie zi de zi şi să aleagă metodele de plată şi livrare care le uşurează experienţa.

Irina Pencea, general manager al eMAG România: Clienţii s-au obişnuit să comande online produsele de care au nevoie zi de zi şi să aleagă metodele de plată şi livrare care le uşurează experienţa.

Autor: Alexandra Cepăreanu

20.09.2023, 00:06 179

Plata cu cardul a ajuns la 63% din totalul comenzilor efectuate de clienţii eMAG în perioada iunie-august 2023, în creştere cu 13% faţă de media înregistrată anul trecut şi similar cu Black Friday, când s-a înregistrat vârful plăţilor cu cardul online, potrivit unui comunicat transmis de reprezentanţii eMAG, cel mai mare retailer online local şi una dintre cele mai mari companii din România. De asemenea, volumul de produse comandate din oferta eMAG şi a sellerilor din ecosistemul marketplace a crescut cu 18% în perioada iunie – august 2023 faţă de acelaşi interval de anul trecut.

„Clienţii s-au obişnuit să comande online produsele de care au nevoie zi de zi şi să aleagă metodele de plată şi livrare care le uşurează experienţa. Vedem această tendinţă atât în creşterea opţiunii de livrare la easybox, cât mai ales în creşterea semnificativă a plăţilor cu cardul, care au cunoscut o evoluţie accelerată (...)“, a spus Irina Pencea, general manager al eMAG România.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Bankers Summit'24