tbi bank continuă să-şi diversifice reţeaua de parteneri odată cu semnarea unui acord cu Academia ReGeneration, una dintre cele mai cunoscute clinici de consiliere personală din România, prin care le oferă românilor posibilitatea de a-şi finanţa în rate şedinţele de consiliere psiho-emoţională.
„Consilierea personală este foarte importantă pentru echilibrul emoţional al oricărei persoane, mai ales în contextul unei societăţi informaţionale atât de complexe. Nivelul de stres al populaţiei este foarte ridicat, iar presiunea de a obţine rezultate poate duce chiar la dezechilibre. Pentru că am observat costuri ridicate, am încheiat acest parteneriat cu Academia ReGeneration pentru a-i ajuta pe români să achite în rate fără dobândă costurile pentru o mai bună îngrijire a sănătăţii mintale”, explică Ionuţ Sabadac, VP Merchant Solutions, tbi bank.
Potrivit acestuia, clienţii au posibilitatea de a cumpăra şedinţe în patru rate, fără dobândă, în funcţie de sumă. De asemenea, pot opta pentru o perioadă de plată între 6 şi 60 de luni, în rate fixe, cu o rată fixă a dobânzii, în funcţie de nevoile lor.
Metoda ReGeneration combină elemente de Internal Family Systems (Universitatea Harvard), psihoterapie integrativă, hipnoterapie, constelaţii familiale şi sistemice, metoda Sedona, EMDR, Somatic Experiencing, Somatic IFS şi alte abordări terapeutice. Aceasta oferă un instrument pe care clienţii îl pot învăţa şi aplica singuri ulterior.
„Parteneriatul cu tbi bank ne oferă suportul necesar pentru a ajuta mai multe persoane, într-un context economic şi social delicat pentru întreaga societate”, spune Anca Maftei, CEO, Academia ReGeneration.
TBI Bank este o bancă de tip ”challenger” din Europa de Sud-Est şi principalul jucător BNPL “buy now, pay later” în regiune, care se adresează consumatorilor, comercianţilor şi IMM-urilor, oferind finanţare şi servicii suplimentare integrate prin intermediul unei reţele largi de canale şi platforme "phygitale".
În prezent, compania operează în Bulgaria, România, Grecia, Germania şi Lituania. Prin diverse canale digitale, o reţea proprie de peste 300 de sucursale şi parteneriate cu circa 20.000 de comercianţi, tbi are un portofoliu de 2 milioane de clienţi în septembrie 2022.