Bănci și Asigurări

ZF Bankers 2019. Marilena Popovici, B2 Holding România, companie de recuperare de creanţe: Sunt categorii de clienţi care nu reacţionează bine la vocea unui robot. Alţii vor o voce mai familiară, alţii vor să discute cu un consultant

MARILENA POPOVICI: Pe zona de retail ne folosim foarte mult de sisteme de scorare, ne bazăm foarte mult pe voice analytics, respectiv ne uităm la ce tip de voce reacţionează debitorul, cu ce tip de voce este indicat să ne adresăm fiecărui client.

MARILENA POPOVICI: Pe zona de retail ne folosim foarte mult de sisteme de scorare, ne bazăm foarte mult pe voice analytics, respectiv ne uităm la ce tip de voce reacţionează debitorul, cu ce tip de voce este indicat să ne adresăm fiecărui client.

Autor: Alex Ciutacu

05.09.2019, 12:30 36

Unele categorii de clienţi nu se adaptează la fel de repede şi de uşor la instrumentele pe care companiile din in­dus­tria financiară le utilizează, precum asistenţii vocali de tip chatbot, sau roboţii, ceea ce înseamnă că pentru fiecare tip de client companiile trebuie să aplice o abordare diferită, explică Marilena Popovici, administrator al companiilor din grupul B2 Holding în România, în cadrul evenimen­tului ZF Bankers Summit ’19.

„Sunt categorii de clienţi care nu reacţionează bine la vocea unui robot. Alţii vor o voce mai familiară, alţii vor să discute cu un consultant care le înţelege problema şi care identifică o soluţie împreună cu ei“, a declarat Marilena Popovici în cadrul conferinţei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO