Business Hi-Tech

Burak Aydin, director regional, ViewSonic : În primul trimestru al acestui an ne-am crescut vânzările din România cu 40% pe toate gamele de produse. Recent, am semnat un parteneriat cu NOD – cel mai mare distribuitor IT de pe plan local - şi vrem să continuăm să creştem pe piaţa din România

Burak Aydin, director regional în cadrul ViewSonic pentru Europa Centrală şi de Est: În prezent, aproximativ 60% din vânzările ViewSonic în România sunt generate prin canalele B2C, în timp ce 40% provin din segmentul B2B. Observăm o tendinţă crescătoare în vânzările către segmentul B2B, în special pe produsele din categoria edtech. Suntem prezenţi pe toate canalele de vânzare şi ne adaptăm la cerinţele pieţei pentru a crea parteneriate solide în ambele segmente.

Burak Aydin, director regional în cadrul ViewSonic pentru Europa Centrală şi de Est: În prezent, aproximativ 60% din vânzările ViewSonic în România sunt generate prin canalele B2C, în timp ce 40% provin din segmentul B2B. Observăm o tendinţă crescătoare în vânzările către segmentul B2B, în special pe produsele din categoria edtech. Suntem prezenţi pe toate canalele de vânzare şi ne adaptăm la cerinţele pieţei pentru a crea parteneriate solide în ambele segmente.

Autor: Ioana Nita

10.04.2024, 12:00 90

Anul trecut, cele mai vândute produse ViewSonic în România au fost monitoarele de gaming din seria VX, videoproiectoarele portabile şi display-urile interactive.

Compania americană ViewSonic, specializată în producţia de monitoare, proiectoare şi o serie de alte ecrane interactive, şi-a propus să continue să îşi crească anul acesta businessul din România pe toată gama de produse comercializate, după ce în primul trimestru din 2024 a reuşit să îşi crească vânzările cu 40% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2023. Recent, compania a încheiat şi un parteneriat cu NOD – cel mai mare distribuitor IT din România, şi mizează pe faptul că va reuşi să câştige mai multă cotă de piaţă, atât pe segmentul monitoarelor, cât şi al videoproiectoarelor şi al ecranelor interactive.

„Un aspect cheie pentru strategia acestui an este faptul că am adăugat un nou partener de distribuţie în reţeaua noastră oficială, şi anume NOD, cea mai mare firmă de distribuţie IT de pe piaţa locală. Pentru anul acesta, ViewSonic îşi propune să investească în dezvoltarea tuturor segmentelor şi grupelor de produse comercializate pe piaţa locală, cu accent pe segmentul edtech. Ne-am propus o creştere a cotei de piaţă la 5% pentru monitoarele LCD, o creştere cu 50% a cotei de piaţă pentru videoproiectoare şi să dezvoltăm o prezenţă cât mai consistentă în segmentul de display-uri interactive. Aceste obiective sunt susţinute de strategii de marketing şi vânzări bine stabilite, menite să consolideze poziţia noastră pe piaţa din România“, a declarat pentru ZF Burak Aydin, director regional în cadrul ViewSonic pentru Europa Centrală şi de Est. Din această poziţie, pe care o deţine de aproape şapte ani, el are ca obiective principale extinderea prezenţei ViewSonic în Europa de Est prin  parteneriate strategice, precum şi întreţinerea relaţiilor cu clienţii şi adaptarea ofertelor de produse pentru a se potrivi nevoilor regiunii.

„România este parte a regiunii Europei Centrale şi de Est pentru ViewSonic şi ocupă o poziţie importantă, similară cu Cehia şi Polonia. Piaţa din România se remarcă prin faptul că este cea mai mare din Balcani şi atrage cel mai multe fonduri europene pentru domeniul IT şi digitalizare. Această piaţă dinamică şi în dezvoltare rapidă oferă oportunităţi semnificative pentru inovare şi creştere în industria noastră“, a precizat Burak Aydin.

Compania americană ViewSonic este specializată în furnizarea de soluţii vizuale care includ monitoare, videoproiectoare, display-uri interactive, semnalistică digitală, acestea fiind completate şi de soluţii software. Produsele sunt adaptate pentru diferite domenii – de la educaţie şi orice tip de business la gaming şi creare de conţinut profesional.

„În prezent, aproximativ 60% din vânzările ViewSonic în România sunt generate prin canalele B2C, în timp ce 40% provin din segmentul B2B. Observăm o tendinţă crescătoare în vânzările către segmentul B2B, în special pe produsele din categoria edTech. Suntem prezenţi pe toate canalele de vânzare şi ne adaptăm la cerinţele pieţei pentru a crea parteneriate solide în ambele segmente“, a menţionat el, fără să dea însă detalii exacte despre valoarea totală a vânzărilor ViewSonic în România.

Anul trecut, cele mai vândute produse ViewSonic în România au fost monitoarele de gaming din seria VX, videoproiectoarele portabile şi display-urile interactive. „Aceste categorii au avut o cerere semnificativă pe piaţă, reflectând tendinţele în creştere ale gamingului, necesitatea soluţiilor de proiectare portabile şi interesul crescut pentru tehnologiile interactive“, a punctat directorul regional al ViewSonic pentru Europa Centrală şi de Est.

În prezent, ViewSonic are o cotă de piaţă de 3% pe segmentul monitoarelor LCD în România, în timp ce pe segmentul proiectoarelor deţine o cotă de piaţă de 8%, care creşte an de an. „Obiectivul nostru este să creştem cota de piaţă pe segmentul monitoarelor LCD în România la 5%“, a subliniat din nou Burak Aydin.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO