Cea mai mare scădere a fost aplicată extraopţiunii de 10 euro, care acum are un tarif de 7 euro cu păstrarea numărului de minute / SMS-uri şi a traficului de date. Pe de altă parte, cea mai agresivă mutare este cea prin care compania vinde 1.000 de minute sau SMS-uri naţionale, plus apeluri şi SMS-uri nelimitate în reţeaua proprie şi un trafic pe internet de 1 GB pe lună la un tarif de 6 euro.
Dacă pe segmentul de cartele preplătite Telekom a decis să-şi ajusteze tarifele, temperându-şi astfel eforturile de a-şi majora venitul mediu pe utilizator, pe segmentul de abonamente preţurile au rămas îngheţate la nivelul din septembrie.
La finele lunii septembrie 2014 compania avea 1,578 milioane de abonaţi şi 4,311 milioane de utilizatori de cartele. Compania a pierdut teren pe segmentul prepay în ultimii ani, scăzând de la aproximativ 5 milioane de utilizatori în septembrie 2011.
Liderul pieţei locale de telefonie mobilă este Orange, care are peste 10 milioane de clienţi, dintre care peste patru milioane au abonamente.
Numărul trei pe piaţa de telefonie mobilă a tăiat preţurile cu care a venit pe piaţă după rebrandingul din septembrie.