Business Internaţional

Cum a reuşit o companie de care nu auzise nimeni să întreacă giganţi de fashion şi să ajungă pe locul doi în cea mai competitivă piaţă din lume

Cum a reuşit o companie de care nu auzise nimeni să...

Autor: Alexandra Marcu

01.09.2015, 11:40 15648

Under Armour este a doua cea mai populară companie din Statele Unite ale Americii care produce articole sportive, primul loc fiind ocupat de Nike. Under Armour reuşeşte să se menţină în topul firmelor pe piaţa articolelor sportive în ciuda faptului că nu foloseşte metode de promovare convenţionale, scrie scrie Business Insider. 

„Noi suntem un brand care nu lucrează doar cu atleţii de top, ci se gândeşte şi la cei de pe locul doi, care nu sunt în lumina reflectoarelor”, a spus Adrienne Lofton, vice preşedintele departamentului de marketing al firmei. „Alegem atleţi cu potenţial, care îşi doresc să câştige, pentru că este o strategie aliniată cu viziunea companiei.”

Multe campanii de promovare ale brandului nostru prezintă munca pe care o fac atleţii pentru a-şi atinge scopurile. „Pot face tot ce-mi propun” este sloganul motivaţional folosit de noi, care se bazează pe onestitate şi muncă grea, dar fără egouri ridicate.

„Vrem să le amintim tinerilor că trebuie să muncească pentru a avea succes, vrem să arătăm că lucrurile măreţe se întâmplă dimineaţa la 5, când ceilalţi dorm. Steph Curry a câştigat campionatul NBA şi MVP deoarece s-a antrenat în fiecare zi şi a muncit pentru a-şi atinge scopurile”, a spus Lofton.

 

Până nu de mult şi Under Armour era o companie care se încadra în categoria pe care acum o targetează.

Multe branduri se gândesc exclusiv la motivaţia iniţială – ridică-te şi fă ce ai de făcut! – însă noi vorbim despre un effort susţinut, care face diferenţa între atleţi şi vrem să fim brandul care o şi arată”, a adăugat Lofton.  

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO