Business Internaţional

Heidi Klum este noua imagine McDonald's

30.11.2004, 00:00 19



Modelul german Heidi Klum a incheiat un contract pe doi ani cu gigantul fast-food McDonald's, pentru a revigora imaginea companiei, informeaza People. Modelul de la Victoria's Secret, care a nascut in luna mai, a recunoscut ca ii place mancarea din fast food-uri intr-un interviu acordat la inceputul acestui an. Supermodelul va filma primul clip publicitar in ianuarie anul viitor. Un purtator de cuvant al McDonald's a dezvaluit ca ea va "lua parte la diferite actiuni de comunicare, de la publicitatea traditionala la relatii publice'. Compania crede ca Heidi este cel mai bun exemplu: "este o tanara mama si reprezinta un stil de viata modern". Termenii contractului nu au fost dati publicitatii.



Heidi Klum este cel mai recent nume de pe lista celebritatilor care s-au alaturat McDonald's. Anul trecut, Justin Timberlake a inregistrat cantecul sloganului "I'm Lovin' It", iar la inceputul acestui an Destiny's Child a semnat un contract pentru o suma cu sapte cifre, ele urmand sa apara intr-o serie de reclame. Beyonce Knowles a declarat atunci ca sunt "incantate de sansa de a lucra alaturi de McDonald's si suntem convinse ca ne vom distra si vom oferi multe surprize". Campania, care a fost lansata in timpul conducerii regretatului CEO al companiei, Cantalupo, a fost prima actiune care a avut un slogan universal "I'm Lovin' It" si in care au fost introduse meniuri cu mancare sanatoasa, precum salatele. Ea a contribuit la cresterea vanzarilor de-a lungul a 18 luni consecutive. Sloganul McDonald's "I'm lovin' it" este expresia publicitara favorita a britanicilor, depasind in popularitate celebrele "Beanz Meanz Heinz" a celor de la Heinz si "Just do it" a lui Nike, clasate pe locul doi, respectiv trei, intr-un studiu citat de Brand Republic.



Conform unor studii recente, awareness-ul (gradul de familiarizare al clientilor cu un produs sau o companie) campaniei "I'm lovin' it" in 10 tari era de 89% printre tineri si de 87% printre mame.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels