Brandul românesc de modă Ami Amalia, fondat de antreprenoarea Amalia Săftoiu, îşi extinde prezenţa cu un prim magazin offline propriu, care va fi deschis în centrul Bucureştiului, în zona Icoanei. În proximitate s-au poziţionat în ultimii ani mai multe mărci româneşti active pe acelaşi segment premium, e vorba de magazinul de design şi mobilă The Edit, dar şi de spaţiul multibrand de modă şi accesorii Aparterre.
„Merită multe lucruri frumoase zona şi cred ca în câţiva ani va fi mult schimbată“, spune Amalia Săftoiu.
Afacerea Ami Amalia a pornit în online, având la început o bază largă de clienţi din străinătate. Apoi, brandul a început să fie tot mai cunoscut şi local, produsele putând fi achiziţionate în special prin magazinul virtual propriu, dar şi prin intermediul câtorva magazine fizice partenere. Astfel, România a ajuns principala piaţă ca vânzări pentru Ami Amalia.
În acest context, primul spaţiu offline propriu va fi deschis pe strada Jean Louis Calderon din Capitală, în toamna acestui an. El va fi găzduit într-o clădire pe care Amalia Sfătoiu a achiziţionat-o recent.