Gabriela Rusu, 36 de ani, lucrează în marketing de 11 ani, iarîn piaţa de asigurări a intrat încă de la terminarea facultăţii,acum 14 ani.
Gabriela Rusu a început să lucreze în asigurări în 1997, după cetimp de patru ani s-a pregătit în facultate pentru o carieră înacest domeniu. "Am absolvit Academia de Studii Economice, secţiaFinanţe-Asigurări, în 1997. După absolvire m-am angajat laASIROM, în primii ani la departamentul de training, iar în 2000am fost numită director adjunct de marketing", povesteşteRusu.
A durat doar câteva luni până când să preia funcţia dedirector deplin al departamentului de marketing, pentru cadin 2003 să schimbe angajatorul - a plecat la GeneraliAsigurări, unde a fost director de marketing şi comunicare. Treiani mai târziu Gabriela Rusu ocupa aceeşi poziţie, însă în cadrulunui alt asigurător - Astra.
"În 2008 a venit schimbarea majoră din cariera mea, cândam fost recrutată ca director de marketing pentru pieţe emergentede Uniqa International, cu responsabilităţi în România, Ucraina şiBulgaria", spune Rusu. Din această funcţie coordonează şi acordăsuport celor trei departamente de marketing din companiile Uniqaale celor trei ţări, referitor la strategie, implementare, regulicorporate, planificare, bugetare şi alte aspecte aleactivităţii de marketing.
Momentul în care a venit la Uniqa a punctat şi cea maiimportantă provocare din cariera sa prin trecerea de la unmanagement local la o formulă de management internaţional.
Tot aici a derulat şi proiectul de care este cel mai ataşată."Proiectul meu «de suflet» este rebrandingul pe care l-am făcutîn 2009 şi 2010 la companiile Uniqa din România şi Ucraina, dupăachiziţiile realizate de grup pe aceste pieţe, rebranding care s-aîncheiat cu rezultate foarte bune."
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels