Companii

Coca-Cola HBC România: Sucurile cu zero zahăr şi apa au rate de creştere peste băuturile carbonatate

Coca-Cola HBC România: Sucurile cu zero zahăr şi apa...

Autor: Iulian Tenchiu

20.09.2019, 00:07 806

Ritmul de creştere al vânzărilor Coca-Cola HBC în România s-a redus la jumătate, de la 11% în S1/2018 la 3-5% în prima jumătate din acest an.

Vânzările Coca-Cola HBC, care se ocupă de îm­bu­telierea şi distribuirea produselor pe plan local sub licenţa Coca-Cola şi The Coca-Cola Company, au înregistrat o creştere cuprinsă între 3 şi 5% în primul semestru al anu­lui 2018, cel mai scăzut ritm semestrial din ultimii patru ani.

„Pentru prima jumătate a anului 2019, la nivelul între­gului grup, România a a înregistrat o creştere de low sin­gle digit, cuprinsă între 3 şi 5% în termeni de volum“, a de­cla­rat Irina Ionescu, public affairs manager în cadrul unei con­ferinţe organizate de Coca-Cola, având ca temă im­pac­tul social-economic al sistemului Coca-Cola în România.

De cea mai puternică creştere s-a bucurat zona de băuturi cu 0 zahăr, dar şi apa, arată cele mai recente date ZF.

„Pentru prima jumătate a anului 2019, la nivelul întregului grup, România a a înregistrat o creştere de low single digit, cuprinsă între 3-5% în termeni de volum. Vânzările au crescut în particular pe partea de băuturi răcoritoare carbogazoase, pe partea de 0 zahăr vânzările au crescut serios, iarăşi am văzut o creştere foarte mare la apă“, a mai declarat Irina Ionescu.

Coca-Cola HBC România a avut în 2018 afaceri de 2,53 mld. lei (545 mil. euro) în 2018, mai mult cu 14% faţă de anul precedent, arată datele de la Ministerul de Finanţe.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO